בית פורומים עצור כאן חושבים

על צפנים ופגאניות (על מגן דוד וסמלים אחרים)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/7/2007 19:07 לינק ישיר 

ישראל

אם באת להיכנס לפרטי פרטים,
נחזור לציורים בעמוד הראשון:

א-עקומה
ב-נטויה
ג-משוכה לצד
ד-נטויה
ה,ו,ז,ח,ט,י - נטויים
י,כ - שפיציים
ל - עם ראש קצר
מ-מ'צחיקה
נ-מצחיקה
ס-משושה
ע-מפושקת
פ-נטויה
צ-נורמלית
ק,ר - נטויים
ש- רגל אמצעית קצרה מדי
ת-עקומה
ם,ן - נטויים.
ך,ץ,ף - לא נמצאו בתרשים.

ואתה הרי דרשת תוצאות של 100%


תוקן על ידי מיכההמרשתי ב- 03/07/2007 19:12:59




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2007 19:11 לינק ישיר 

בס"ד

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2007 19:13 לינק ישיר 

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2007 19:19 לינק ישיר 

בס"ד

את מ' לא ציירתי כי יש מספר אופציות, ראו להלן.(קו ירוק הוא קו אפשרי שניתן להוסיף)

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2007 19:20 לינק ישיר 

בס"ד

לא ניתן לצייר פ'.

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2007 19:40 לינק ישיר 

בס"ד

"אם באת להיכנס לפרטי פרטים"

אתה נסחף, ואין בטענותייך ממש, אמנם אני עם ציוריו של מואדיב (וכן הציורים שלי) עשיתי המון, אבל המון, ויתורים, עם אותיות שנראות ממש מגוחכות (כמו מ', לדוגמא, ולת' יש דבשת).

"א-עקומה" - אין בעיה עם אות שחלקיה עקומים, אלא עם אותיות, שבכלותתם, עקומות, שבציורים שלי ושל מואדיב רובן ככולן כאלו (להמחשה, ראה צ' וע', הם שוכבות בכלל !)

"ב-נטויה" - ראה לעיל, אין בעיה שהקוים יהיו נטויים, אלא שהאות תהיה נטויה (הפוכה).

"ג-משוכה לצד" - אותה גברת בשינוי אדרת, התכוונת "נטויה" וראה לעיל.

"ד-נטויה" - ראה לעיל אודות חלקים נטויים.

"ה,ו,ז,ח,ט,י - נטויים" ראה לעיל אודות חלקים נטויים.
 
"י,כ - שפיציים" - אין בכך כל בעיה.

"ל - עם ראש קצר" - אין בכך כל בעיה.
גם באותיות שאנו כותבים בהם, כעת, ראש הל' קצרה.

"מ-מ'צחיקה" על המ' אני מסכים שיש לדון.

"נ-מצחיקה" הנ' לא מצחיקה, היא נראית רגילה לחלוטין.
ובאמת, תהיה רציני, מה זה "מצחיקה", תהיה ספציפי ותביא תיאור.

"ס-משושה" - אין בכך כל בעיה.
 
"ע-מפושקת" - ממש אין בכך כל בעיה. אתה לא נכנס לפרטים, אתה מחפש בציציות, ולא מוצא כלום אז זרוק באוויר סתם.

"פ-נטויה" ראה לעיל אודות נטויים.
 
"ק,ר - נטויים" ראה לעיל אודות נטויים.

וכאן זה מזכיר לי נקודה נוספת, אפילו אדם שכותב במציאות לא כותב את הקוים ישרים לחלוטין, אלא נטויים במקצת, ולא על כך התאוננתי.
התאוננתי, כפי שהסברתי לעיל, שהאותיות נטויות, ולא חלקיהם, ראה ע' וצ'.

"ש- רגל אמצעית קצרה מדי" ממש לא, הרגל האמצעית, בסך הכל, צריכה להיות באותו גובה של שני השוקיים.

"ת-עקומה" הת' לא עקומה, התכוונת נטויה, ראה לעיל אודות נטויים.

"ם,ן - נטויים." - ראה לעיל אודות נטויים.

"ך,ץ,ף - לא נמצאו בתרשים. "

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2007 19:49 לינק ישיר 

מואדיב

איקון ירוק.

נראה לי שמהאשכול הזה יצא דבר אחד.

משחק מעניין שיימכר היטב בחנויות: צור אותיות בתוך סמלים עתיקים!

(PATENT IS PENDING).




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2007 21:00 לינק ישיר 

בס"ד

מיימוני, מצאת עוד צורה שניתן להכריב מה כתב נתון ? בנתיים רק הא' ב' בתור מגן-הדוד עמד בקטגוריה הזו.

אני חושב שנצטרך לוותר על המשחק !

(נ.ב תנסה את זה עם האותיות הלועזיות, תראה לאין נכנסת).

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2007 21:21 לינק ישיר 

על דעת הנהלת הפורום והמחלקה לחיות פלא מסוכנות, הזוכה בתחרות העיצוב של אותיות בתוך מגן דוד, חותם שלמה או קרדום ירבעם*, הוא מי שיצליח להכניס בתוך אחת מהצורות צורה של צד"י סופית, אבל בכתב רהוט ("כתב יד").


------------------------
*  לפי ויקיפדיה, קרדום ירבעם הוא כוכב עם 13 וחצי פאות, שנמצא בציורים הודיים עתיקים משולב בצלב ויקטוריה. הקרדום שימש את יהודי צפון וסטפיליה כסמל לאומי דתי, והודפס, באופן לא מוסבר, על מזכרות שחולקו ביום השנה לייסוד הסניף ה-52 של מקדונלד'ס באיים הקנריים. לפי מקורות שלא אומתו משמש כסמל מקודש לבונים החופשיים, ובקיפול נכון של שטר 5 דולר, ניתן למצוא תמונה של אלוויס.



_________________

אוי לשכן
ואוי לשכנו




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-3/7/2007 21:57 לינק ישיר 

.

את פרס מגדל פיזה של הדיון הזה, אני מעניק לאות ף' שהובאנה לעיל על ידי ג'י-די.

אין לי ספק כי בעזרת ף' זו, יכלו אמותינו הקדושות לחצוב פתח במעטה הקרח של האגם הקפוא כדי שתוכלנה לטבול בקדושה ובטהרה.






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2007 23:47 לינק ישיר 

בס"ד

השכן - אני חושב שהצדי סופית שלי רהוטה בהחלט.

מואדיב - שוב תרגיל זול, הפ' הסופית היא בסך הכל כמו הפ' הרגילה רק עם קו נוסף וקו שירד, הנטיה אותו נטיה, אז מה מיוחד בה ? למעשה הנטיה היא ברגל שלה, ובכל אות שצויירה והשתמשו בצלע הזו, הייתה אותה נטיה.

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2007 23:48 לינק ישיר 

בס"ד

אגב, זה מעט בולט כי פשוט מרחתי את הציור.

_________________




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2007 00:59 לינק ישיר 

ישראל היקר

אני סבור שאני טוב בניתוח טקסטים הרבה יותר מאשר בניתוח ציורים ושירטוטים.

אבל אפילו הדיוט כמוני יכול להסתכל בשירטוטים האחרונים שהצעת לף סופית ולר או שמא זו ו? ולראות שהן עקומות.

האם תינוק שמתחיל ללמוד א"ב יזהה אותן? גם אם לא יינתן לו מידע מוקדם שזו אות? צא וראה כי אני מתקשה להבחין בין הר' לבין הו', וזה מספיק כדי לפסול אותן לספר תורה (אם אין טעמי פסילה אחרים).

איני בא, עם זאת, לפסול את השעשוע שהקדשת לו כה הרבה. ואני גם מאד מעריך אותך על ההשקעה. אני כן סבור שאדם צריך להשקיע את זמנו בפעילויות יותר, אההממ, יצרניות.

ואם כבודו של זמיר כהן יקר לך, צא ושכנע אותו לוותר על ה"הוכחה" שלו. (משפט דמגוגי בעליל, אני מודה).

אסכם את מה שאני רוצה לומר כאן:

א. אני סבור, כמו אחרים, שהשירטוטים שלך במגן דוד אינם מצטיינים יותר מאשר שירטוטי אותיות עבריות בצורות הנדסיות אחרות או שירטוטי אותיות לעז במגן דוד.

ב. אני מאד מאד חושש שמרוב הרצון הטוב לעמוד על האמת, לפי ההנחות המוקדמות שלך לגביה, אתה נכשל בטעויות (או הטעיות חלילה?) שגלויות לעיני אחרים, גם אם לא לך.

למשל, טענת שהמגן דוד הוא סמל יהודי עתיק. הבאתי לך מקור (אמנם לא בדוק) שזה סמל הודי עוד יותר עתיק. מה השבת? שזה לא שולל שזה גם סמל יהודי? אבל אם זה גם סמל הודי, האם לא נפלה ה"ראיה" של זמיר כהן? הרי כל התוקף שלה, אם הוא קיים, עומד על היות המגן דוד סמל יהודי...

אולי אתה שלם עם הטענות שאתה מעלה כאן. אולם בעיני, וכמדומה שלא רק בעיני, הן אינן מצילות את התזה של זמיר כהן, ורק מציגות אותך כמי שמתעקש להצדיק מה שאינו ניתן להצדקה. וזה לא עושה רושם טוב. כמובן עלי, בעניותי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2007 01:26 לינק ישיר 

ראשית, יש בהחלט בעיה עם קווים נטויים ועקומים. הרי אתה עצמך פקפקת בה' ובק' של מואדיב. וגם בט'. ובעוד כמה דברים, אם אני זוכר נכון.

בג' אני שיניתי את הנוסח מכיוון שנראה לי יותר מתאים ההגדרה 'משוכה לצד', אבל זה לא עקרוני.

אותיות שפיציות זה בדיוק (או כמעט בדיוק) כמו אותיות על הצד.

אנו לא כותבים ל' עם ראש קצר אלא עם ראש מושכב.

כשאני כותב שהאות מצחיקה הכוונה שהצחוק של הבדיחה מסיח את דעתי מעט, ויקח לי זמן כדי להביא תיאורים מדוייקים. לכן אני סומך על האינטואיציה שלך. אך אם אתה מתעקש כי האינטואיציה שלך שונה משלי - אז נדון.

הס' והכ' נראות כמו הט' של מואדיב

הע' לפי דעתי משונה כמעט כמו הא', אבל למה דווקא פה הערת שאני מחפש בציציות? היה ראוי שתאמר זאת על האותיות הנטויות, או על על סקירתי בכללות.

אדם שכותב במציאות בכתב רהוט לעתים כותב על הצד, אך לעולם לא מעקם אותיות. ואם הוא מעקם הוא צריך ללמוד כתיבה תמה.

בעניין אות ש' אני חולק עליך. אבל בתרשים שלי אשתמש בדעתך, כמו שאתה משתמש בה בתרשים שאתה מגן עליו


אל תשכח שדרישותיך הם ל100%

(אגב, את טענתך על הד' והז' של מואדיב לא הבנתי)

******

הכנתי תרשים של הא"ב על כוכב מתומן. אבל לא הצלחתי להעלות את התמונות. אולי פשוט לא הבנתי איך עושים את זה. 

הרעיון שלי התבסס על מהלך נורא פשוט. הרי אם אתה מתלונן אל אותיות שנמצאות על הצד, בעצם הבעיה היא שבכוכב של מואדיב אין שתי שורות ישרות כמו במגן דוד וכמו במחברת. אז הפיתרון הוא לעשות שתי שורות ואז הכל יבוא על מקקומו בשלום.

  

 



תוקן על ידי מיכההמרשתי ב- 04/07/2007 1:28:01




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2007 01:39 לינק ישיר 

בס"ד

"אבל אפילו הדיוט כמוני יכול להסתכל בשירטוטים האחרונים שהצעת לף סופית ולר או שמא זו ו? ולראות שהן עקומות."

הפ' סופית נראית מעט תמוהה בגלל שמתחתי את התמונה.
הצ' סופית ברורה לחלוטין, וברור לכל שזו כ' סופית ולא רק ולא ו', שהרי בר' הצלעות שוות וצלע הו' לא ארוכה כל כך.

"האם תינוק שמתחיל ללמוד א"ב יזהה אותן? גם אם לא יינתן לו מידע מוקדם שזו אות?"

איני חושב שהוא יתקשה כלל וכלל.

"צא וראה כי אני מתקשה להבחין בין הר' לבין הו'"

בוודאי שאתה מתקשה, זו לא ר' ולא ו', ואפילו לא נראה כמוהן.

"ואם כבודו של זמיר כהן יקר לך, צא ושכנע אותו לוותר על ה"הוכחה" שלו. (משפט דמגוגי בעליל, אני מודה)."

התייחסתי לטענה ולא לטוען, אני בכלל לא ידעתי באיזה הקשר הביא זאת הרב זמיר כהן בספרו שיצא במהרה בימינו, בעז"ה כן יהי רצון.

"שהשירטוטים שלך"

שלך ?

ובנוגע להמשך - בנתיים לא הוצע אף מבחן שהוכיח את טענותיכם, להבדיל מההדגמה שלנו (ואגב, אף אחד לא התחייב לצייר אותיות סופיות, זו הייתה המצאה נוספת).

"אני מאד מאד חושש שמרוב הרצון הטוב לעמוד על האמת, לפי ההנחות המוקדמות שלך לגביה"

מיימוני, אני מתחיל כל הודעה נוספת להתחיל לפקפק ביכולת הקריאה התקינה שלך (ועוד אחת שמתיימר שקרא רבות), כבר אמרתי לך שמרוב ניסיון לקרוא בין השורות אתה נראה, מהצד, כאדם בעל בעיות-בהבנת-הנקרא, ואני מניח שאינך כזה.
אני בעצמי אמרתי שלענ"ד זה לא מוכיח דבר, מלבד פרפראת נחמדה, אמנם הניסוי של מואדיב היה כושל, והראתי זאת לעיני כל ואף אחד לא התייחס לטענותיי, מלבד מואדיב שיצר תרגילים, נוספים, מגוחכים, ואתה - שבא עם הפוזה האינטלקטואלית, סוחט את ההודעות שלי עד כלייה, מעוותם ומצמיד להם פירושים, עד שכל צורה מקורית מהאמרות שלי נאבדת לחלוטין.

"אתה נכשל בטעויות"
 
אתה מדבר הרבה, ומתמך מאומה.

"(או הטעיות חלילה?)"
 
מיימוני, שמור לעצמך את הרמיזות ה"צדקניות" שבתוכם מסתתרת גאווה, הם כקליפת השום בשבילי ...

"למשל, טענת שהמגן דוד הוא סמל יהודי עתיק"

אני לא טענתי, אלא הבאתי לכך סימוכין שהסמל הזה (בנוסף לצורות נוספות) נמצא בבתי-כנסת עתיקים ובאיזור ירושליים דימיהם.

"הבאתי לך מקור (אמנם לא בדוק) שזה סמל הודי עוד יותר עתיק"

כזבים ושקרים, לא הבאת ראיה שהסמל הוא יותר עתיק, אלא שהממצאים לקיומו בהודו הם של תקופה קדומה יותר מהתקופה של הממצאים שנמצאו בארץ הקודש.
חשבתי שאתה מומחים בלוגיקה בכותלי הפורום (לא כך ? [הארות ציניות תמוהות נוסח מיימוני]).

אמנם הסברתי לך שהראיה שלך לא מוכיחה דבר, כי זה שזה סמל הודי לא אומר שזה גם לא סמל יהודי.

זה כמו שתאמר שבגלל שסיפור תיבת נוח, נמצא בגרסא דומה בעלילות גלגמש, אז סיפור נוח והמבול זהו סיפור בבלי.

הדוגמא לא ממש ממחישה את הרעיון שלי, כי זה שהסיפור מופיעה בתרבות הבבלית זה כמו שני עדויות, בלתי תלויות, לאותו מאורע.
והנקודה העיקרית כאן שאין ראיה שאלו לקחו מאלו, אמנם אתם טענתם שהדת היהודית לקחה זאת ממקורות חיצוניים, ואני טוען שלא, ועלילות גלגמש הם דוגמא טובה לכך, אמנם ראה ההבדל לעיל.

"מה השבת? שזה לא שולל שזה גם סמל יהודי?"

בוודאי שזה לא שולל, למעשה הם בכלל לא קשורים אחד לשני.
יותר מכך, אין דבר כזה "שולל שזה גם סמל יהודי", הטענה שזהו סמל יהודי היא עובדה, כבר במאה ה - 13 נמצאים אזכורים לכך, וסרטוטים של מגן-דוד נמצאו בירושלים דימיהם.

איני יודע מאיפה שלפת את ההיקש הלוגי הכושל, שאם לקבוצה א' יש סמל X, זה פוסל מידית את האפשרות שגם לקבוצה ב' יהיה סמל X.

"אבל אם זה גם סמל הודי, האם לא נפלה ה"ראיה" של זמיר כהן? הרי כל התוקף שלה, אם הוא קיים, עומד על היות המגן דוד סמל יהודי..."

נכון, והתשובה שלי (שמסתבר לא הבנת אותה) היא שההיקש הלוגי, המופרע, שעשית, אינו קיים.

"ורק מציגות אותך כמי שמתעקש להצדיק מה שאינו ניתן להצדקה."

שוב אתה מניח את המבוקש, ומנסה להצגיני באור מגוחך (וזה כשאני דן אותך לכף זכות, כי אם אתה באמת חושב כך אז אתה אתה לא מבין כשורה את הדברים אותם אתה קורא), חזרתי, שניתי, שלישתי ואמרתי, שלא באתי להגן על הטענה, אלא על "השגות" על הטענה של מואדיב.

"וזה לא עושה רושם טוב"

מיימוני, ידידי היקר, אני אשמע גס, אמנם כך משמע מדברייך, מסתבר שאני להבדילך, לא בא לעשות שרירים לאף אחד ...













דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > דת ואמונה > עצור כאן חושבים > על צפנים ופגאניות (על מגן דוד וסמלים אחרים)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 ... 8 9 10 לדף הבא סך הכל 10 דפים.