י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לראשונה במירון: הקמת "היכל השיעורים"

מדובר באוהל ענק וממוזג שישמש בימי ל"ג בעומר לשיעורי הכנה ולימוד ברצף סביב השעון מאת רבנים, מגידים, ודרשנים • 'היכל השיעורים' ממוקם ב'דרך מהדרין' במתחם הכנסת אורחים אור הרשב"י

לראשונה במירון: הקמת "היכל השיעורים"
אוהל השיעורים במירון צילום: אור הרשב"י

חידוש מיוחד לטובת המתפללים הפוקדים את מירון בל"ג בעומר. לראשונה, הוקם במקום 'היכל השיעורים' - מתחם ענק וממוזג שבו יימסרו סביב השעון (24 שעות) שיעורי ושיחות חיזוק והכנה לקראת האי יומא קדישא יום ההילולא הנשגב. השיעורים יימסרו על ידי גדולי ומאורי הדור שליט"א, וגדולי המקובלים של דורנו 'היכל השיעורים' ממוקם ב'דרך מהדרין' במתחם הכנסת אורחים אור הרשב"י.

בין הרבנים שצפויים למסור שיעורים במקום: הגאון רבי חזקיהו יוסף קרלנשטיין, המשפיע רבי ישראל מאיר שושן, המגיד מישרים הרה"ג רבי אליעזר יוטקובסקי. הרה"צ המקובל רבי יצחק משה ארלנגר. ועשרות רבנים ומשפיעים נוספים. כל שעה שיעור מרתק ומחזק של רב אחר.

לצד שיעורי התורה, צפוי האסיר המשוחרר, ר' שלום מרדכי רובשקין, לשאת דברים ולספר לקהל על שחרורו מהכלא בארה"ב, בזכות בעל ההילולא, התנא רבי שמעון בר יוחאי.

"היכל השיעורים" הינו מיזם היסטורי ויחיד במינו  של מוסדות אור הרשב"י שמגבירים ומפתחים את היקפי וסדרי הלימוד סביב הציון לרווחת ולבקשתם של העולים למירון, הצמאים לשיעורי הכנה והתעלות בזמן העלייה לציון הקדוש. כמובן גם בפן הגשמי בו עמלו טובי ומומחי ההנדסה בישראל על מנת להביא את האוהל העצום לגודל ויכולת הקיבולת הרצויה כפי שנתבקשו על ידי ראשי ומנהלי אור הרשב"י על הצד הטוב ביותר.

יצוין כי עקב תחזיות מזג האוויר החם והשרבי שצפוי בל"ג בעומר, הושכרו מזגני ענק (מהגדולים במזרח התיכון) שהותקנו באוהלי הענק של מוסדות 'אור הרשבי' בכדי להנעים את השהות של הרבבות באוהלים השונים.

רשב''י ל"ג בעומר שיעורי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד