ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חודש אחרי

הפגע וברח: המשטרה שוקלת לפנות ליועמ"ש

בצל התעלומה סביב זהות הנהג שדרס והפקיר את הילד החרדי בשכונת רמות לפני חודש, ייתכן שהמשטרה תפנה ליועץ המשפטי לממשלה בכדי להאריך את מעצר החשוד סנדרוסי

הפגע וברח: המשטרה שוקלת לפנות ליועמ"ש
נתנאל סנדרוסי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חודש בדיוק חלף מאז אירעה תאונת הדרכים בה נפצע באורח קשה הילד חיים בנימין (11) בן שושנה רייזל ביגלאייזן. למרות הזמן הרב שחלף, למשטרה טרם ברור מי פגע ובילד והפקיר אותו מבלי להגיש עזרה או להמתין לבוחן משטרה.

שבוע לאחר התאונה, נתנאל סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה, מסר גרסה ראשונית ומאז הוא שומר על זכות השתיקה. חשוד נוסף שנעצר, מאיר, גם הוא מסר גירסה ראשונית ומאז ממלא את פיו מים. בשלב זה, החוקרים מייחסים לשניהם את העבירה של פגיעה והפקרה, שיבוש הליכים ועוד.

אדם בגיר החשוד במעשה פלילי, לא ניתן להאריך את מעצרו מעבר ל-30 יום ללא הגשת כתב אישום, או לחלופין באישור מיוחד של היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי עקב כך שהחקירה בקושי מתקדמת, בדיון שנערך היום בבית המשפט לתעבורה בירושלים, עו"ד טל ליטן שאל את התובע המשטרתי רן זכות, "אתם מתכוונים לפנות ליועמ"ש?" וזה השיב "ייתכן שכן. תלוי בהתפתחות החקירה".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של סנדרוסי בשישה ימים נוספים. "חלה התקדמות בחקירה, אך אין לתלות התקדמותה האיטית של החקירה בדברים הקשורים במשטרה, אם כי בשתיקתו של המשיב ביחד עם המעורבים הנוספים" אמר השופט נאיל מהנא.

השופט הוסיף כי שתיקתו של סנדרוסי "מצטרפת לראיות הקיימות כנגדו, ומחזקת אותן במידה רבה", וחזר על כך כי אילו היה מציג תרחיש הגיוני אלטרנטיבי ביחס לראיות השונות שנאספו עד כה, ותרחיש זה היה מתאמת, "יש להניח כי היה משוחרר ממעצר עוד מלפני זמן רב". בסוף הדיון החליט להאריך את מעצרו בחמישה ימים עד ליום ראשון, בדומה לחשוד השני מאיר.

אביחי מנדלבליט תאונת פגע וברח רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד