י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ממררים את חיינו"

המכתב החריג שנשלח למפקד מאנשי העסקים

שלושה חודשים לאחר שנכנס לתפקיד בעיר המורכבת ביותר בארץ - נשלח מכתב חריג שהעלה על נס את פעילותו שהביאה לשיפור איכות החיים

המכתב החריג שנשלח למפקד מאנשי העסקים
שוטר צילום: דוברות המשטרה

מכתב חריג נשלח בשבוע שעבר ללשכתו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד, אותו שלחו בעלי עסקים בשכונת גאולה בעיר. אין זו פעם ראשונה שבעלי חנויות ותושבים באיזור שולחים מכתב למפקד, אבל תוכנו שונה הפעם.

במכתב ביקשו בעלי העסקים להודות לניצב דורון ידיד "על פעילותך הנרחבת והבלתי מתפשרת למיגור תופעת ההפגנות, חסימת כבישים ושריפת פחים המטרידות".

גם הם מודעים לכך ומציינים כי ההפגנות בכיכר השבת ובשכונה כולה פוקדות אותם כבר שנים ארוכות, דבר ש"פוגע באיכות החיים של התושבים ובפעילות עסקית שוטפת של בעלי החנויות". בעלי העסקים. מוסיפים כי הלקוחות "לא רוצים להגיע לאיזור בגלל פקקים מיותרים שנוצרים סביב האיזור עקב הפגנות והתפרעויות לא חוקיות".

ניצב דורון ידיד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במשך שנים, המשטרה הייתה חוסמת את הצירים המובילים לשכונה במהלך הפגנה, ורק לאחר שעות מספר היו פועלים לפיזור ההפגנה לפתיחת בכבישים. מאז נכנס לתפקידו ניצב ידיד, תושבי השכונה מרגישים בשינוי, כאשר זמן קצר לאחר תחילת הפגנה, כוחות המשטרה פועלים לאפשר המשך תנועה של כלי רכב.

לא מעט פניות מטעם תושבים ובעלי עסקים נעשו לצוות הפיקוד במהלך השנים, במכתב הם מציינים "נתקלנו באוזניים ערלות, ופשוט התעלמו מהפניות שלנו".

"אנו שמחים שעכשיו אחרי שנים יש עם מי לדבר ולמי לפנות בנושא", כתבו בעלי העסקים, "אנו מחזקים את ידיכם שתמשיכו לפעול נגד פורעי החוק שממררים את חיינו", ציינו בשולי המכתב.

ניצב דורון ידיד שריפת פחים הפגנה ירושלים כיכר השבת שכונת גאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד