י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נטמעו בקרב הסקרנים

בלשים זינקו על נער מבני ברק שהשליך אבן

בלשים נטמעו בקרב סקרנים שהתגודדו בזירת שריפה בעיר בני ברק והבחינו בנער צעיר שהשליך אבן גדולה לעבר צוות לוחמי האש והכבאית • הנער החשוד נלקח לתחנת משטרת מרחב דן, שם נחקר על השלכת האבן 

בלשים זינקו על נער מבני ברק שהשליך אבן
האבן צילום: המצלם

במהלך השבועות האחרונים הותקפו מספר פעמים צוותי כיבוי האש בבני ברק באבנים כאשר הגיעו לכבות שריפות ברחבי העיר. כדי לתפוס את החשודים, בלשי משטרה התלוו לכבאים בלבוש אזרחי ותפסו חשוד.

על מנת לאתר את החשודים במעשה, שוטרי מחלק הנוער במשטרת מרחב דן, הצטרפו לצוות לוחמי האש בקריאות השונות. אתמול (רביעי) בשעות הערב, התקבל דיווח על שריפה ברחוב גניחובסקי וצוותי הכיבוי יצא למקום עם בלשי המשטרה.

במקביל לעבודת הכבאים, הבלשים נטמעו בקרב הסקרנים והבחינו בנער צעיר שהשליך אבן גדולה לעבר צוות לוחמי האש והכבאית. השוטרים עיכבו מיד את הילד, שאמר כי הוא רק בן 9. השוטרים עלו יחד איתו לבית הוריו, שם התברר כי הוא בן 13.5.

העלם הצעיר נלקח אחר כבוד לתחנת משטרת מרחב דן, שם נחקר על השלכת האבן שעלולה הייתה לפגוע קשות בצוות הכיבוי, בתום החקירה הוחלט לשחררו למעצר בית בבית הוריו בבני ברק.

למרות חומרת המעשה, לא מדובר באירוע בודד וזה קרה בשבועות האחרונים גם בשכונות רמות וגבעת שאול בירושלים, באלעד ובמקומות נוספים, שם ילדים תקפו לוחמי אש באבנים ושאר ירקות.

אבן בלשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד