י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פעילות הסברה רחבה על חשיבות הבטיחות במסגרת אירועי ל"ג בעומר של 'כללית' במחוז מרכז

מנהל מחוז מרכז ב'כללית' מר עופר חברוני היה אורח הכבוד במעמד ההדלקה בכפר חב"ד • חולקו הנחיות בטיחות במדורות המרכזיות ברחבי מודיעין-עילית • פעילות בריאות בתהלוכת חב"ד בקריית מלאכי • מסכי שידור מהילולא דרשב"י באתרא קדישא מירון ברובעים החרדיים באשדוד • הרב אברהם וייס, מנהל מגזר חרדי במחוז מרכז: "'כללית' דואגת ללקוחותיה סביב מעגל השנה לשמירה מלאה על בריאות הגוף והנפש"

פעילות הסברה רחבה על חשיבות הבטיחות במסגרת אירועי ל"ג בעומר של 'כללית' במחוז מרכז
ל"ג בעומר כפר חב"ד צילום: שניאור שיף

רבבות לקוחות 'כללית' במחוז מרכז זכו לפעילות בריאות ובטיחות ענפה במהלך יום ל"ג בעומר, במסגרת מגוון פעילויות לקידום תודעת הבריאות בקרב הילדים ובני הנוער שנערכו בערים מודיעין עילית, כפר חב"ד, קריית מלאכי ובאשדוד. במרכז הפעילות עמדה הטמעת החשיבות להקפדה על כללי הבטיחות במדורות האש בל"ג בעומר, בפרט על רקע מזג האוויר השרבי ששרר ברחבי הארץ, מה שעלול היה להביא לפריצתם של שריפות כתוצאה מאי הקפדה על כללי הבטיחות.

אלפים מתושבי כפר חב"ד השתתפו השנה בתהלוכת ל"ג בעומר המסורתית, כשמנהל המחוז, מר עופר חברוני, משמש כאורח הכבוד בתהלוכה עצמה ובמעמד ההדלקה לכבודו של רשב"י שנערך מיד לאחריה. מר חברוני כובד בהדלקת המדורה וכן נשא דברים לציבור המשתתפים. המשתתפים עמדו על הדומיננטיות והמרכזיות של 'כללית' בקרב תושבי הכפר ועל ההשקעה העצומה וההתייצבות של 'כללית' לימין תושבי הכפר בכל עת ולכל דבר בפעילויות רבות עבור תושבי הכפר לאורך כל הדרך.

גם בקריית מלאכי השתתפה 'כללית' בתהלוכת חב"ד ובמסגרתה חולקו חומרי הסברה על חשיבות ההקפדה על נהלי וכללי הבטיחות באש, כשבמשתתפי התהלוכה מוטמעת חשיבות השמירה על הבריאות.

בעיר מודיעין-עילית סובבו רכבי 'כללית' ממותגים עם מוזיקה תואמת וחילקו לילדים ותושבי העיר עלונים ופרוספקטים עם הסברים וכללים נחוצים לשמירה על הגוף והנפש במסגרת אירועי ההדלקות המסורתיות בל"ג בעומר.

בעיר אשדוד התמקדה הפעילות במסכים שהעבירו בשידור חי את המתרחש בציון הרשב"י באתרא קדישא מירון, את מעמדי ההדלקות ומעגלי הריקודים של הרבבות, ובמסגרת זו הופיעו מדי פעם על המסך הוראות והנחיות לבטיחות באש וכללי השמירה על הבריאות במדורות.

הרב אברהם וייס, מנהל מגזר חרדי במחוז מרכז של 'כללית' אמר כי האירועים המרובים מוכיחים את דאגתה של 'כללית', כקופה הגדולה במדינה עם 4.5 מיליון לקוחות, לבריאותם של לקוחותיה מכל המגזרים לאורך כל מעגל השנה על מועדיו השונים. הרב וייס ציין כי הפעילות נערכת לטובת לקוחות 'כללית' אולם בפועל נהנים ממנה כלל תושבי הערים בהם נערכו הפעילויות השונות.

כללית ל"ג בעומר הדלקה שידור ישיר בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד