י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

3 שנים מהחזרה בתשובה • ליאור טל מפציץ שוב

שלוש שנים מאז בחר ליאור טל בדרך של תורה ומצוות • כעת הוא מוסיף צלילים חדשים לדרכו זו והוא מגיש שיר בכורה: חתן דומה למלך • על העיבוד והלחן: יוסי ורסאנו

3 שנים מהחזרה בתשובה • ליאור טל מפציץ שוב

המוסיקה החסידית ידעה בקרבה זמרים רבים אשר התפרסמו כבר בהיותם צעירים, חלקם אף ילדים ממש. רבים מעידים על עצמם כי ההתחברות למוסיקה נבטה בתוכם מרגע בו הכירו את עצמם וכי ניצלו כל הזדמנות לתפוס מיקרופון ביד ולהשמיע את כוחם הגדול בשירה.

שמו של הזמר ליאור טל, אומנם טרם זכה לפרסום רב במגזר הדתי, אך קרוב לוודאי כי בקרוב נופתע. כמרבית הזמרים המפורסמים, גם אצל טל הייתה התחברות אמיתית למוסיקה מגיל צעיר. אך בניגוד לתדמית המצטיירת, היה ביישן ונחבא אל הכלים, שלא העז לפתוח את פיו בקול. רק לקראת גיל 17 חל השינוי הדרמתי. טל, כמו קיבל חיסון נגד פחד מפני קהל שהיה לו והוא החל להשמיע את עצמו באירועים קטנים בהם השתתף כאורח.




הקומפלימנטים הרבים זרמו וטל מצא עצמו שר יותר ויותר. לאחר שירותו הצבאי, לא היה מן הנמנע כי ישתף פעולה עם דרישות הקהל והחל להופיע כזמר ותקליטן באירועים במגוון סגנונות ומגזרים.

לפני כשלוש שנים, בעקבות אירוע טראגי אשר אירע במשפחתו, החל ליאור טל להתחזק. אט אט הפסיק להופיע באירועים מעורבים ופנה לחיפוש אחר הרוחניות שהייתה כה חסרה לו. עד כה, לא שת לבו לתחנונים ובקשות מצד גורמים רבים כי יוציא סינגל לרדיו למען יוכלו כולם ליהנות. אך משמצא עצמו מתחזק מיום ליום ושר שירים עם תכנים הרבה יותר משמעותיים, חש כי הגיע הזמן להקליט מוסיקה אמיתית המגיעה מתוך רוחניות. מי חלם שהסינגל הראשון של ליאור טל, יהיה שיר דתי?


בימים אלו עובד טל על אלבום חדש, שיצא בקרוב ממש בהפקתם וייצוגם הבלעדי של "הדרן הפקות", בניהולו של יוסי ורסנו. ורסנו, כישרון מוסיקלי ידוע משכבר הימים, היה זה שעודד את החלטתו של טל לעבוד על סינגל ואחריו אלבום. עד להשלמת הפקת האלבום, משחרר טל לציבור המאזינים שיר חתונות קצבי ומעניין בלחן שהלחינו במשותף יוסי ורסנו ויעקב מנשה, העונה לשם "חתן דומה למלך". על מילות השיר והעיבוד המוצלח, אחראי גם יוסי ורסנו. נשמע כמו להיט ששווה להתחתן בשבילו!
ליאור טל חרדים מוסיקה חסידית שירים חזרה בתשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד