כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ילד פיצוץ • בן 6 מאלעד מצא טיל ביער - ולקח הביתה

בן שש מאלעד סייר ביער ואסף הביתה ראשי נפץ שמצא • הוא השאיר אותם על השולחן וצירף פתק לאבא: "אני לא יודע אם זה מסוכן" • חבלני משטרה טיפלו בסכנה

הפצצות שמצא הילד ביער. צילום: תחנת ראש העין
הפצצות שמצא הילד ביער. צילום: תחנת ראש העין

"לאבא היקר, אני מצאתי עוד שפיצים וראש נפץ ואני רוצה שתשמור לי אותם ואני לא יודע אם הראש נפץ מסוכן אז אני שואל אותך", כך כתב ילד בן שש מהעיר אלעד אשר מצא נפלי פצצות בחורשה בה שיחק לחרדתו הגדולה של אביו.

אמש התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל כי ילד בן שש, תושב העיר אלעד מצא מספר פריטי אמל"ח ביער "ויקטוריה" הסמוך לעיר מגוריו. מברור הפרטים עלה כי הילד לקח את הפרטים שמצא לביתו ומאחר ואביו לא היה בבית באותה עת הוא השאיר פתק ובו כתב לאביו כי מצא את הפריטים והוא מבקש את רשותו לשחק בהם.

לאחר זמן קצר שב האב מתפילה בבית הכנסת, הבחין בפתק ונחרד לתוכנו. הוא מיהר לחדרו של הבן הקטן וגילה שלל אמצעי לחימה ובהן פצצות שחלקן עדיין עם המרעום עליהן. הילד, ששהה באותו זמן לבדו בדירה חשש כי מדובר בחומרי נפץ העשויים להתפוצץ ולגרום נזק ולכן החליט להשאיר מכתב לאביו והותיר את הנפלים בחדרו.

האב מיהר להזעיק את חבלני המשטרה וכוחות של משטרת ראש העין מיהרו לסגור את האזור.

במשך שעה ארוכה אספו החבלנים את הנפלים מהבית והעבירו אותם לשטח פתוח להשמדה. במשטרה מעריכים כי הנפלים נותרו בשטח מהתקופה שבה צה"ל נהג להתאמן במקום שכן חלק מהיער שימש כשטח אש של צה"ל.
אלעד אמצעי לחימה חבלן משטרה ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד