י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ניסיון אחרון

נתניהו מגבש פתרון בחוק הגיוס: ״לא צריך לגרור לבחירות״

בעוד ליברמן וליצמן מתבצרים בעמדתם ומסרבים להתגמש בחוק הגיוס - ראש הממשלה פועל למציאת מתווה מוסכם ולהקמת קואליציה כשהוא מתריע: ״לא נכון לגרור את המדינה לבחירות חוזרות״ • מזכירות הליכוד תתכנס ביום שלישי

נתניהו מגבש פתרון בחוק הגיוס: ״לא צריך לגרור לבחירות״
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) התייחס ראש הממשלה נתניהו למשבר החריף בהרכבת הקואליציה, ״אני חושב שברצון טוב אפשר לפתור את הבעיה הזו", אמר נתניהו.

"אם לא רוצים, ורוצים לתעל את זה לכיוון מסוים -זה מצער. אני לא חושב שצריך לגרור את המדינה לבחירות חוזרות ואולי יש מישהו שרוצה בזה״.

בליכוד הודיעו כי ראש הממשלה נתניהו מגבש פתרון שיאפשר הקמת ממשלת ימין יחד עם חוק הגיוס. נתניהו משוחח בשעות האחרונות עם ראשי הסיעות החרדיות, אולם לא ברור האם הוא מקיים גם שיחות עם יו״ר ישראל ביתנו חה״כ אביגדור ליברמן.

עם זאת, בליכוד נערכים גם לאפשרות של בחירות, ״במידה וליברמן ימשיך להתעקש על הפלת הממשלה, הליכוד יחל בהיערכות לקראת בחירות. בשלב זה לא התקבלה החלטה על פיזור הכנסת״.

בהתאם לפניית ראש הממשלה, מזכירות הליכוד תתכנס ביום שלישי הקרוב בירושלים כדי להיערך לבחירות.

בתוך כך, בשעה זו צפויים להתכנס חברי צוות המו״מ של האיחוד הלאומי לדון עם צוות המו״מ של הליכוד על מסמך הדרישות, ובראשם הדרישה לתיק המשפטים. לא ברור האם בעקבות ההתפתחויות סמוטריץ' עדיין מתעקש לקבל את התיק לידיו.

בנימין נתניהו חוק הגיוס חרדים משבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד