י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כאלף נשים השתתפו בערב הוקרה מעצים ומרגש של ארגון חסדי נעמי לחברת מטרנה לציון 20 שנות חסד

בכינוס מכובד ורב רושם, הוענק אות הוקרה לחברת "מטרנה" על 20 שנות פעולה בפרויקט החסד 'מטרנה מצווה' בשיתוף "חסדי נעמי" • השנה נשבר שיא הכפיות של כל שנות הפרויקט ונאספו בס"ד 212,000 כפיות מטרנה

כאלף נשים השתתפו בערב הוקרה מעצים ומרגש של ארגון חסדי נעמי לחברת מטרנה לציון 20 שנות חסד
הרב ישראל מאיר לאו באירוע צילום: יח"צ

עם סיום מבצע החסד השנתי הגדול של "מטרנה מצווה" שהתקיים זו השנה ה-20 ברציפות, נערך  באולמי "ארמונות חן" שבבני ברק ערב הוקרה חגיגי ומיוחד לחברת מטרנה על פעילותה ארוכת השנים עם ארגון החסד חסדי נעמי.

במעמד השתתפו הגאון רבי  ישראל מאיר לאו שליט"א, יו"ר ומייסד "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן, מנכ"ל אסם מר אבי בן אסאייג, מנכ"לית מטרנה הגב' קרן זופניק ואנשי השיווק של חברת מטרנה. במהלך האירוע הועלה על נס שיתוף הפעולה הייחודי שמתקיים כבר  שני עשורים ברציפות.

במסגרת מבצע "מטרנה מצווה", שהפך למסורת של חסד, נאספות במהלך כל השנה כפיות ואריזות מטרנה ומועברות לחסדי נעמי ותמורתם מעניקה מטרנה תחליפי חלב ודייסות למשפחות נצרכות במגזר החרדי.

"עולם חסד ייבנה"

את האירוע פתח הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א, אשר הרחיב על מידת החסד שהיא הגורם המאחד הגדול ביותר בעם ואין מסוגל ממנו לקירוב לבבות. בדבריו הדגיש כי האיחוד הזה בא לידי ביטוי באופן מדויק בשיתוף הפעולה הוותיק בין מטרנה לחסדי נעמי. "עשרים שנה הן לא דבר פעוט, זהו קשר עם יסוד איתן ומוצק- קשר החסד של מטרנה וחסדי נעמי, והקשר העמוק של מטרנה עם המגזר החרדי".

מטרנה מצווה • קרדיט: יח"צ

התמדה, נדיבות ותחושת שליחות

מנכ"ל אסם, מר אבי בן אסאייג ציין את הכבוד הרב שנפל בחלקו לקחת חלק באירוע-מצווה חשוב ומרגש למטרנה ולאסם בכלל: "עבור מטרנה המזינה את התינוקות בישראל במיטב המוצרים, במיטב הטכנולוגיה ובכשרות המיטבית, זו זכות ומצווה להיות חלק במפעל נתינה עצום כל כך. זכות גדולה להיות מסוגלים לתת במשך עשרים שנה, אני מבטיח שנמשיך לתת לפחות בעשרים השנים הבאות. הן אסם והן מטרנה מתחייבות להמשיך יחד להזין את עם ישראל בישראל ובתפוצות במיטב המוצרים בכשרויות הגבוהות, מגיל ינקות ועד זקנה"

מנכ"לית מטרנה, הגב' קרן זופניק הגיעה לכנס לאחר ביקור מרגש אצל הרבנית קולודצקי, בתו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א. הרבנית חיזקה את נשות מטרנה במילים חמות על פעולות החסד העצומות והשליחות שנזדמנה לידן, ואף שיגרה מכתב לנשים המשתתפות בכנס.

מדברי הגב' קרן זופניק: "לאורך כל השנה וביום זה בוודאי, אנו חשים את החום והאהדה, אך גם את כובד האחריות להמשיך ולהוביל את תזונת התינוקות בישראל". בדבריה הודתה לאימהות שבוחרות במטרנה בכל פעם מחדש ומדי שנה מוצאות מקום בלב לאיסוף הכפיות והאריזות, כדי שיוכלו יחד להעניק ולסייע לכל מי שזקוק לכך את הטוב ביותר.

הגב' זופניק הודתה לשותפיה בפרויקט החסד ההיסטורי: "בכל פעם מחדש מרגשת ההתמדה, הנדיבות ותחושת השליחות המלווה את ההשקעה של מנהלי ומתנדבי ארגון החסד החשוב והמוערך "חסדי נעמי".

עוד ציינה מנכ"לית מטרנה כי השנה נפלה בחלקם הזכות לתת את האקסטרה לילדי הציבור החרדי – מטרנה השיקה את אקסטרה קר בכשרות בד"ץ העדה החרדית, תחליף חלב עם פרוביוטיקה בכל השלבים לעיכול קל .

"ההערכה שמטרנה זכתה לה עם השקת הסדרה היא עוד ביטוי לקשר ההדוק בין מטרנה לציבור החרדי. אנחנו מחויבים להמשיך וללוות אתכם במסע ההורות והנתינה האינסופית שלכן לילדיכן, בשאיפה המתמדת שלנו להיות הכי קרובים לאימא, אליכן, ולעוד עשורים רבים של פעילות חסד מבורכת יחד."

בחסדי נעמי הביעו קורת רוח מרובה מההשתתפות העצומה של קהל הנשים: "הקהל הגיע בהמוניו כדי להכיר טובה לחברה שעושה  כ"כ הרבה למען הציבור" אמר הרב יוסף כהן יו"ר חסדי נעמי שהודה נרגשות למנכ"ל אסם ולמנכ"לית מטרנה.

במהלך הערב הגרי"מ לאו שליט"א והרב יוסף כהן- מנכ"ל ארגון חסדי נעמי, העניקו אות הוקרה למנכ"ל אסם ולמנכ"לית מטרנה על שיתוף הפעולה המיוחד שחוגג 20 שנים של חסד.

לאחר הנאומים, הרה"ג חיים הורביץ – רבה של שכונת צהלה בתל אביב, ריתק את הקהל במשך שעה ארוכה בהרצאה על חשיבותה של נתינה אמיתית לאחר, ועל החשיבות להרבות במילים טובות.

את האירוע חתמה הגב' טובי צייטלין-ברון במופע המרגש "רק מילה אחת" בליווי סעודת אמנים מרוממת במעמד של אלף משתתפות.

בתום האירוע הודו הנשים למטרנה" ולחסדי נעמי על הערב המהנה והמרגש והביעו את הערכתן למבצע הייחודי שעוצמת החסד שלו גדלה ומתמשכת משנה לשנה, בבחינת "מוסיף והולך" ואיחלו לשיתוף הפעולה הפורה והמיוחד הזה להימשך עוד שנים ארוכות.

מטרנה חסדי נעמי חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד