י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טיפוח פנים בקיץ - הנה הטעות שחוזרת אצל כולם

לאנשים נראה שאם הם מזיעים, עור הפנים לח - אז זהו, שממש לא. איך מנקים את הפנים בקיץ וכיצד שומרים על העור מפני פגעי העונה? כל אלו בכתבה

טיפוח פנים בקיץ - הנה הטעות שחוזרת אצל כולם
קרם לחות צילום: pixabay

רגע לפני שהקיץ משתלט על כל חלקה טובה, זה הזמן ליהנות מהאוויר הנעים האביבי, מתחושת ההתחדשות, ובהזדמנות זו לעשות גם ריסטארט בהרגלי  הטיפוח שלנו - שאולי קצת הזנחנו בחורף.

כיצד עושים זאת? כיצד מגיעים לקיץ עם עור פנים בריא, נקי ויפה?

כידוע, שינויי מזג האוויר משפיעים גם על עור הפנים. מה שאומר ששגרת הטיפוח אינה מתאימה לכל עונות השנה.

לחות – כידוע, עלינו לוודא בכל זמן ובכל עונה כי יש לחות בעור הפנים שלנו. בחורף האוויר יבש יותר, ולכן זקוקים ליותר לחות. לעומת זאת קרם הלחות שהשתמשנו בו בחורף, יכול להרגיש כבד מדי לימות הקיץ החמים והמזיעים. חשוב לציין כי ישנם הטועים וחושבים שאם אנחנו מזיעים, יש יותר לחות בעור. ההיפך הוא הנכון. מה גם שאנחנו נמצאים רוב שעות היום במזגנים, ולכן ההמלצה היא להשתמש בקרם לחות קליל יותר המותאם לעור הפנים.

ניקוי הפנים - יש להקפיד על שטיפת הפנים פעמיים ביום, בוקר וערב. אומנם בקיץ נוצרת אצלנו התחושה שיש לשטוף פנים לעיתים קרובות, אך הדבר אינו נכון שכן ריבוי שטיפת הפנים במים - מייבשת אותו. לכן גם מומלץ לבחור בסבון שייתן ניקיון מושלם לפנים – אם כי לא ייבש אותן.

חומר פעיל מדי לילה - חשוב ביותר להשתמש בחומר פעיל. אני אוהבת חומצות שמסירות תאים מתים, ומכינות את העור לחדירת הלחות בבוקר שלמחרת.

ולסיום - מקדם הגנה חובה!

זהו השלב החשוב ביותר בשגרת הטיפוח של העור בקיץ, ואסור לוותר עליו. הוא מגן מקרני השמש החזקות הגורמות לקמטים, כתמים, ולא עלינו למחלות עור סרטניות. השתמשו במקדם הגנה לפני כל יציאה מהבית. מריחה על כל הפנים, עפעפיים וצוואר. ולא נזניח את כפות הידיים שחשופות לשמש והעור עליהן עדין ודק, ונוטה להתקמט או שמופיעים בו כתמים בעיקר בגיל מבוגר יותר.

קיץ בריא

הכותבת היא מומחית לטיפולי יופי ואסתטיקה רפואית, טיפולים משקמים לכל סוגי העור; בדגש על בעיות אסתטיות רפאיות

טיפוח מוצרי טיפוח קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד