ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אף אחד לא יבין איך בכזה מתח אתם נשארים רגועים

שיטה ישראלית חדשה מאפשרת לחיות לצד הלחץ והמתח בלי לסבול • ללא תרופות או מגע, ללא צורך לדבר ארוכות וממושכות על הטראומות, זה פשוט עובד

אף אחד לא יבין איך בכזה מתח אתם נשארים רגועים
מתן לוי צילום: מתוך דף הפייסבוק

מאות עורכי דין, אדריכלים, סוכני ביטוח ורואי חשבון מעידים שהפסיקו לחרוק בשיניהם בלילות, מצאו הפוגה ממיגרנות ומספרים שהם ישנים הרבה יותר טוב. זה קורה בגלל שיטת טיפול חדשה שמאפשרת לאנשים שחיים בסביבה לחוצה, להיות רגועים ונינוחים.

זאת ועוד – הטיפול לא מכיל תרופות, שיחות מתישות על טראומות עבר ולא דורש מגע.

על המותג "בקלות" של מתן ואלישבע לוי, שמענו מהרבה נותני שירותים. המכנה המשותף לכולם – טענה שהטיפול שיפר משמעותית את איכות החיים שלהם.

 ביקרנו בקליניקה והתרשמנו מתחושה ביתית וחמימה. מצאנו אוזן קשבת וזוג שעובד ברגישות עצומה.

דרור , רואה חשבון מחולון: "התייאשתי מהתרופות שהרסו אותי. בעזרת הטיפול החדש החלמתי לגמרי מהתלות בכדורים המעייפים. תחושת השיפור קרתה מהר, כבר אחרי כמה טיפולים".

 גם יעל מחדרה מדווחת: " התרגלתי לחיות בתחושת חרדה, תסכול ופחד. הלחץ בחיי היום יום היה בן לוויה קבוע בחיי. חברים ושכנים סיפרו לי שככה זה בחיים של אישה עצמאית ושעבודה מול לקוחות מחייבת כזה מסלול. מצאתי שיש פתרון ומאז אני מספרת על השיטה הקסומה לעשרות קולגות".

מאסטר שיטת הטיפול, מתן לוי: "הלחץ והחרדות נעלמות תוך כדי טיפול טבעי לחלוטין. טיפלתי כך בעצמי ובמקורבים ושיכללתי את השיטה שהתבססה על מחקר ותוצאות. לא צריך לתרגל בבית, הכל נעשה בקליניקה בסבלנות, ברוגע ובנעם. זו עבודה שנעשית על ידינו בתחושת זכות ושליחות".

אלישבע לוי: "לא כל אדם מתאים לטיפול ולכן פיתחנו שאלון טלפוני קצר כדי לקלוט רק את מי שנוכל להשפיע על איכות חייו באופן ברור. התהליך ענייני וממוקד וללא השחתת זמן על שיחות מתישות. ניתן להגיע לקליניקה שלנו בירושלים, אפשר גם לתאם טיפול בסקייפ."

טיפול לחץ לחץ ומתח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד