י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המיסיונרים מתבכיינים

ניסו לנצר חסידים ומתלוננים: "מאיימים עלינו"

הזוג החסידי שהתגלה כנוצרי ונטמע בתוך קהילה חסידית בשיקגו מתלונן כי הם סופגים איומים לאחר שנחשפו כמתחזים • "הבאתם בושה ליהדות על איך שהשמצתם אותנו ואפילו עודדתם אחרים לפגוע בנו ובילדים שלנו", הם מאשימים

ניסו לנצר חסידים ומתלוננים: "מאיימים עלינו"
הגבר המתחזה צילום: ללא

זוג נוצרים שהתחפשו לחסידים בשיקגו, סיפרו ל'ניו יורק פוסט' כי הם סובלים מהרגע שגילו שהם נוצרים, וכי "מאיימים עליהם באלימות". הזוג שהתגלה כנוצרים שמנסים לגרום לחסידים צעירים להאמין ב'אותו האיש', סיפרו כי מיד לאחר שהזהות האמיתית שלהם התגלתה, הבעל איבד את עבודתו בסופרמרקט כשר, וכי אנשים איימו עליהם באלימות.

בשיא חוצפתם הם מטיפים בשם התורה. הללו פרסמו בפייסבוק פוסט שמשך הרבה אש וגופרית, ולכן נמחק, אך ה'ניו יורק פוסט' פרסם חלק ממנו. בפוסט נכתב: "כולכם הבאתם בושה ליהדות על איך שהשמצתם אותנו ואפילו עודדתם אחרים לפגוע בנו ובילדים שלנו, אם באמת אתם הולכים על פי התורה הייתם אוהבים אותנו כמו שכתוב בתורה, ומבקשים למצוא את האמת במקום להאמין שקרים שקראתם".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני יותר מחודש זוג נוצרי שהיה מחופש למשפחה חסידית, התגלה בשיקגו, הם נראו כחרדים לכל דבר ובאו עם משימה להשפיע על אחרים להיות כמוהם.

שליח חב"ד, הרב לוי נוטיק משיקגו הודיע ​​לקהילה היהודית כי בני הזוג שמסתובבים בשמות דוד ורבקה קסטלו, הוכרו על ידי תושב ברוקלין כזוג שנחשף שם בשנה שעברה, גם אז הם התחזו לחרדים.

הזוג דוד ורבקה קסטלו עברו להתגורר בפארק ווסט רוג'רס בשיקגו לפני כמה חודשים, והם התלבשו והתנהגו כמו יהודים חרדים. הם אף התפללו בבית הכנסת המקומי. הרב נוטיק פרסם כי רבקה עובדת כבייביסיטר לילדים צעירים בשכונה.

הזוג הודה ל'ניו יורק פוסט' כי הם אכן הגיעו כדי לשכנע יהודים חסידים לעבור לנצרות, אבל הם לא 'יהודים למען אותו האיש' והם לא 'מסיונרים'. הם אמרו כי הם מאמינים שאותו האיש הוא המשיח, וזה מה שבעצם הם מנסים לשווק.

חסידים נוצרים שיקגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד