ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מזל טוב"

רעייתו של הכתב התפטרה - נתניהו צהל

רעייתו של כתב המשפט הבכיר, התפטרה מתפקידה במשרד המשפטים כשברקע האשמות וביקורות כלפי בעלה שקיבל כביכול הדלפות ממנה לדיווחים שלו בתיקי נתניהו | יאיר נתניהו החמיא לעצמו: "נו אני עיתנואי חוקר או לא?! מזל טוב"

רעייתו של הכתב התפטרה - נתניהו צהל
אביעד גליקמן / בנימין ויאיר נתניהו צילום: מתוך טוויטר/קובי גדעון, לע"מ

ברקע מתקפות חוזרות ונשנות על בעלה - כתב המשפט של 'ערוץ 13' אביעד גליקמן, סגנית בדוברות משרד המשפטים עדי שמחוביץ-גליקמן פרסמה בפומבי כי היא פורשת מתפקידה.

בפוסט שפרסמה בדף פייסבוק כתבה; "הגעתי לגיל המתאים לrestart (אתחול), אחרי שנים מאתגרות ומרתקות עבורי כעורכת דין ואשת תקשורת, ככתבת משפט וכדוברת, אני מתרגשת לגלות עולמות תוכן חדשים, לצאת לדרך חדשה ולכבוש יעדים נוספים".

היא סיפרה לעוקביה, "לפני קצת יותר מעשר שנים, כשעבדתי כעורכת דין, החלום מהילדות, להיות עיתונאית, לא עזב אותי. Udi Hirsch היה הראשון לתת לי הזדמנות וקיבל אותי לעבודה ככתבת המשפט של וואלה! חדשות".

"אחרי וואלה! חדשות נחתתי בבית הספר הכי טוב לתקשורת וניהול - אגף דוברות, הסברה ותקשורת במשרד המשפטים. בעשר השנים האחרונות נגעתי כמעט בכל זוית בתחום המשפט: זכויות מיעוטים, פטנטים, תאגידים, חופש מידע, פרטיות, פשיטות רגל ועוד. למדתי לעומק את הזירה הציבורית, התמודדות עם ביקורת ומשברים, ייזמתי רעיונות, ניהלתי קמפיינים ולמדתי ניו מדיה ודברור בעידן הרשתות החברתיות (זוכרים את הביפר?)".

לסיכום כתבה, "אני יוצאת עם הרבה ידע, המון חלומות ורעב להתחדשות. תודה למשה כהן מורה הדרך ולאמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים, על השראה של עשיה ומקצוענות", כך בפוסט שפרסמה.

בחודשים האחרונים ספג בעלה לא מעט האשמות בעיקר מצידו של יאיר נתניהו ואנשי ימן נוספים, על כך שהוא מקבל הדלפות ממשרד המשפטים בשל העובדה שרעייתו הינה בכירה במשרד.

אחת המתקפות האחרונות מצד נתניהו ג'וניור באה לפני שלושה ימים, כאשר גליקמן ציטט אותו בשידור מתוך חומרי החקירה בתיק 4000, "למה אתם חוקרים רק את אבא שלי? אתם רוצים לפגוע רק בו? למה אתם לא חוקרים את גדעון סער?".

יאיר נתניהו הגיב לגליקמן על החשיפה וכתב בחשבון הטוויטר שלו; "אם כבר אתה מביא ציטוטי חקירה באופן בלתי חוקי, למה לא נתת את ההמשך?".

לפני שבועיים תקף נתניהו הבן את גליקמן וצייץ: "לא זה לא אמיתי. בתור נקמה על שחשפתי את ניגוד העניינים בינו לבין אשתו עדי, דוברת הפרקליטות, אביעד גליקמן משתמש בקשריו הפליליים עם הפרקליטות כדי לנקום בי ומביא רסיסי רכילויות שקשורות אלי (באופן סלקטיבי מאלפי שעות תמלול מסע הציד שלהם) ומשתמש בבמה של ערוץ 13 כאמצעי נקמה פרטי".

להתפטרותה של עדי גליקמן הגיב אמש נתניהו, "וואו. נו אני עיתנואי חוקר או לא?! מזל טוב לאביעד ששודרג לתפקיד הדובר הראשי!".

ב'מעריב' ציינו כי להתפטרות אין קשר לכך שבעלה הינו כתב המשפט של 'חדשות 13' וגם לא בגלל שנחשדה כי הדליפה לו חומרים מתוך המשרד.

עדי גליקמן יאיר נתניהו התפטרות משרד המשפטים עיתונאי הדלפות חקירה חקירות נתניהו אביעד גליקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד