י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר מחלה קשה

טרגדיה בבני ברק: נפטר בעל מכולת סאטמר

ברוך דיין האמת: הרב פסח רוט ז"ל, בעל המכולת המפורסמת רבות בשנים בצומת הרחובות חזון איש ישמח משה בבני ברק - הלך לעולמו לאחר מחלה קשה • בן 60 בפטירתו

טרגדיה בבני ברק: נפטר בעל מכולת סאטמר
הרה"ח רבי פנחס רוט ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה בשיכון סאטמר בבני ברק: הלילה נפטר לבית עולמו הרה"ח רבי פסח רוט ז"ל, לאחר שסבל ממחלה קשה בעשרה החודשים האחרונים; והוא בן 60 בפטירתו. רבים התפללו לרפואתו השלמה ואך הוסיפו לו את השם 'חיים' כסגולה לרפואה אך נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח היה בעל מכולת 'סאטמר' המפורסמת בעיר התורה והחסידות, הממוקמת ברחוב חזון איש פינת ישמח משה.

הרב רוט ז"ל נולד בי"ד תשרי תשי"ט לאביו הרה"ח רבי חנניה יום טוב ליפא רוט שיחי' מנכבדי קהילת סאטמר בבני ברק, במשך שנים רבות שימש כמלמד בתלמוד תורה קרלין, ובנוסף שימש גם כחבר הנהלת המוסדות של סאטמר בבני ברק, היה נותן צדקה בלב רחב ובנפש חפצה. 

בסאטמר מספרים ל'בחדרי חרדים' כי בהיותו בעל מכולת נודע בעיר בני ברק כשהיה שומע על משפחה נצרכת שלא מסתדרת עם תשלומי החובות היה מוחק לה את החובות. 

חזקה מיוחדת היה לו לר' פסח: הוא היה מגיע כל שנה כשליחו של האדמו"ר מהר"א מסאטמר למסור משלוח מנות לאדמו"ר מבעלזא בעיצומו של יום הפורים. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, 11 ילדים בנים ובנות, נכדים ונכדות הממשיכים בדרכו. שניים מילדיו לא זכה להוביל לחופה.  

מסע ההלוויה יצא הבוקר (שלישי) בשעה 11:00 מביתו, רחוב עזרא 48, ותעבור ליד בית המדרש קאמרנא ברחוב דבורה הנביאה, ומשם לבית המדרש סאטמאר ברחוב ישמח משה, לבית החיים בב"ב - שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

עם הרבי מסאטמר

מגיש משלוח מנות לאדמו"ר מבעלזא

סאטמר מכולת הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד