י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ממשיך להסית

37 שעות לסיום הדד-ליין; ליברמן: החרדים מתגמשים? "זו רמאות"

על סף ייאוש: מחר בחצות הדד-ליין להרכבת הממשלה יגיע לסיומו ולא נראה שיש פתרון באופק • הבוקר ליברמן תוקף את הליכוד והחרדים: "שמעתי את דוברי הליכוד מדברים על "הגמישות המופלאה" של המפלגות החרדיות - זאת לא גמישות, זאת רמאות • 'בחדרי' עם כל הפרטים

37 שעות לסיום הדד-ליין; ליברמן: החרדים מתגמשים? "זו רמאות"
ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מחר בחצות הדד-ליין להרכבת הממשלה יגיע לסיומו ולא נראה שיש פתרון באופק. במקום לנצל את השעות הדרמטיות לשיחות משא ומתן, דומה כי ליברמן עסוק בפיזור האשמות כלפי אנשי נתניהו וכלפי החרדים.

הבוקר (שלישי) כתב ליברמן, "שמעתי הבוקר את דוברי הליכוד מדברים על "הגמישות המופלאה" של המפלגות החרדיות שמוכנות להעביר את חוק הגיוס, אבל עם הסתייגות קטנה, שסוגיית היעדים ופקיעת החוק יעברו להחלטת ממשלה ולא יהיו בחקיקה ראשית".

ליברמן תקף בחריפות, "זאת לא גמישות, זאת רמאות. חוק הגיוס הוא רק סימפטום של הקצנה חרדית הכוללת בין היתר, סגירת מרכולים בשבת, גשר יהודית, חרם צרכני על מפעל פיניציה בירוחם וניסיון להפסיק את מכירת הכרטיסים בשבת בגן החיות התנ"כי".

לדבריו, "המניע היחיד של "ישראל ביתנו", הוא עמידה על העקרונות וההתחייבויות שניתנו לציבור לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות ולאחר הבחירות".

ליברמן הוסיף, אנחנו לא מחפשים להפיל את נתניהו ולא מחפשים מועמד אלטרנטיבי, אבל לא נוותר על העקרונות ועל ההבטחות שלנו לאזרחי מדינת ישראל".

אביגדור ליברמן חרדים חוק הגיוס משבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד