י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
על רקע ההתנהלות של ליברמן

המשבר בכנסת הגיע לבירה: ״הליטאים חייבים התנצלות לחסידים״

"גם אכלו הדגים, גם חטפו מכות וגם נזרקו מהעיר״: בסביבתו של עופר ברקוביץ', שהתמודד מול ליאון - רואים את המשבר החריף בין ליברמן לחרדים וזועמים • בשיחה ל'בחדרי' הם אומרים: ״הליטאים חייבים התנצלות לחסידים על האופן בו נהגו בהם בבחירות בירושלים" • כל הפרטים

המשבר בכנסת הגיע לבירה: ״הליטאים חייבים התנצלות לחסידים״
משה ליאון לצד עופר ברקוביץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד המשבר הפוליטי בכנסת בין אביגדור ליברמן לסיעות החרדיות נמשך - יש מי שמנצל את ההזדמנות כדי לנסות לדרוך על הפצעים; המדובר הוא בבירתנו בירושלים, שם חלק מהסיעות החרדיות תמכו בנאמנו של ליברמן, שאף נבחר לראשות העיר, משה ליאון.

מקורביו של יו״ר התעוררות, עופר ברקוביץ', שהתמודד מול ליאון בבחירות לראשות העיר ירושלים בתחילת השנה הנוכחית, אומרים כי ״המשבר הנוכחי מחייב את חלק מהמנהיגות הפוליטית החרדית - שהובילה את התמיכה במקורבו ונאמנו של ליברמן לראשות העיר ירושלים - בחשבון נפש נוקב״.

לדבריהם, ״במהלך מערכת הבחירות בבירה, הילכו העסקנים הליטאים אימים על חלקים נרחבים מההנהגה החסידית. תקפו אותם בטענה כי אי תמיכתם במועמד ליברמן לראשות העיר, ליאון, תביא לנקמה מצד ליברמן, בעניין חוק הגיוס. נושא כה חשוב לחרדים״.

הם הוסיפו כי ״כעת ברור יותר מתמיד שבירושלים מצד אחד עמדה בובה של ליברמן, שלא הצליחה לקבל אמון כלל הציבורים בבירה ובקושי קיבלה מנדט בודד במועצת העיר. זאת, כשהיא מגובה על ידי ברית לא קדושה של עסקנים. שעה שמנגד עמדה אלטרנטיבה ערכית ראויה ביותר, שזכתה לאמון כלל הציבורים בעיר״, אומרים בסביבתו של ברקוביץ'.

כעת, לאחר שליברמן גילה צד חדש בימים האחרונים, ושנאתו לציבור החרדי עלתה מדרגה - בסביבתו של ברקוביץ אומרים ל׳בחדרי חרדים׳ כי ״הליטאים חייבים התנצלות לחסידים על האופן בו נהגו בהם בבחירות בירושלים. כמו במשל הידוע, גם אכלו הדגים, גם חטפו מכות וגם נזרקו מהעיר״.

משה ליאון אביגדור ליברמן חוק הגיוס עופר ברקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד