י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חייק נחת בישראל

ניסיון אחרון בהחלט: בקואליציה מקווים לנס

האש שהופנתה לעבר ליברמן הופסקה למספר שעות במסגרת המאמץ האחרון בהחלט להרכיב ממשלה ימנית • איש העסקים מלונדון המקורב לליברמן נחת בישראל ועורך שיחות עם הצדדים כדי להגיע לפתרון מוסכם בחוק הגיוס

ניסיון אחרון בהחלט: בקואליציה מקווים לנס
ליברמן ונתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

הזמן לתום המועד האחרון להרכבת הממשלה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקדם בצעדי ענק לקו הסיום. האיום לפיזור הכנסת מרחף, ובקואליציה מנסים את הניסיון האחרון בהחלט למצוא פתרון.

בשעות האחרונות נחת בישראל שמואל חייק, איש העסקים מלונדון המקורב לליברמן מחד ולנציגים החרדים מאידך, שמנסה לתווך ביניהם ולהגיע לפתרון כדי שיצליחו לגבש קואליציה ולוותר על בחירות מוקדמות.

בשעות האחרונות קיבלו חברי ושרי הליכוד הוראה לחדול מההתקפה על אביגדור ליברמן, כאשר מאחורי הקלעים נעשים מאמצים אחרונים למצוא פתרון לחוק הגיוס, שימצא לנכון גם על אביגדור ליברמן, שהצהיר כי לא ישנה אות או פסיק.

בנוסף, בוועדה המיוחדת ממשיכים לגבש את החוק לפיזור הכנסת לאחר שעבר כשעתיים לאחר חצות הלילה בקריאה ראשונה וכעת ההצעה נידונה בוועדה המיוחדת בראשות חה"כ מיקי לוי.

בנוסף, בכירים בסיעות החרדיות אומרים ל'בחדרי חרדים', "הסכמנו להפסקת אש עד הלילה, אנחנו לא חוששים ללכת לבחירות. קודם שנתניהו יגיע לסיכום עם ליברמן ואז הוא מוזמן לשוב אלינו ונודיע אם אנחנו מסכימים לפשרה או לאו״.

קואליציה אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד