י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת הכרעה

פרסום ראשון: בדרך לפשרה - ביטן הציע פשרה בגיוס; ליברמן בוחן

מועד הדד-ליין למשא ומתן מתקרב: במקביל למאמצים האינסופיים לפתור את המשבר שמונע את הקמת הקואליציה, ח"כ דוד ביטן נכנס לתמונה והציע פשרה משלו בסוגיות חוק הגיוס שתוקעת את המו"מ הקואליציוני • מריבלין נמסר: "הנשיא יאפשר לנתניהו למצות את הזמן שניתן לו בחוק" 

פרסום ראשון: בדרך לפשרה - ביטן הציע פשרה בגיוס; ליברמן בוחן
דוד ביטן צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

פרסום ראשון: המגעים בין הליכוד לישראל ביתנו נמשכים, כדי למנוע בחירות חוזרות, כאשר בשעות האחרונות נכנס לתמונה מתווך נוסף, חבר הכנסת ויו״ר הקואליציה לשעבר דוד ביטן.

על פי הצעתו של דוד ביטן, חוק הגיוס יישאר כפי שהוגש על ידי משרד הביטחון, אך ללא היעדים והמכסות שיצורפו בהמשך על ידי תקנות בוועדה מיוחדת שבראשה יעמוד אחד מנציגי ישראל ביתנו.

בסביבתו של דוד ביטן אומרים כי ההצעה הונחה הבוקר על שולחנו של יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ששיגר את נציגו, חבר הכנסת עודד פורר שנושא ונותן בעניין, כשלטענתם הפשרה הוצגה גם בפני נציגי הסיעות החרדיות.

קודם לכן דווח ב'בחדרי חרדים' כי הסיעות החרדיות הודיעו על הפסקת אש עד הלילה תוך שהם מבקשים להגיע אליהם עם הפשרות רק לאחר שהם יוצגו בפני ישראל ביתנו. בקואליציה מקווים כי ההצעה היא סולם מתאים לליברמן לרדת מהעץ עליו הוא טיפס.

חוק הגיוס אביגדור ליברמן דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד