י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נשיא המדינה: מקווה שלא נקלע לבחירות מיותרות

במשכן נשיא המדינה בירושלים מסרו בהתייחס לפיזור הכנסת כי "הנשיא יאפשר לנתניהו למצות את הזמן שניתן לו בחוק כשהוא מקווה שלא נקלע, חלילה, למערכת בחירות נוספת"

נשיא המדינה: מקווה שלא נקלע לבחירות מיותרות
נתניהו וריבלין בהלווית זכריה באומל הי"ד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

נשיא המדינה מתייחס היום (שלישי) לראשונה למשבר הפוליטי והחשש כי מדינת ישראל תלך לבחירות חוזרות פחות מחודשיים לאחר הבחירות לכנסת ה-21.

בבית הנישא הבהירו כי "עד מחר בחצות נתון המנדט להרכבת הממשלה בידיו של ראש הממשלה, ח״כ בנימין נתניהו. הנשיא יאפשר לו למצות את הזמן שניתן לו בחוק כשהוא מקווה שלא נקלע, חלילה, למערכת בחירות נוספת".

עוד הובהר בשמו של הנשיא ריבלין כי "בסמכותה של הכנסת, על פי לשון אותו החוק ממש, להחליט על פיזורה. לאור זאת, הכנסת על חבריה, כנציגת הריבון, הוא העם, תשא בהשלכות ההחלטה בהמשך דרכה״.

בתוך כך, בליכוד מתכוונים חברי הכנסת מסוף הרשימה לצאת נגד שיריון סיעת ׳כולנו׳ במפלגת הליכוד. בשעה זו מתכנסים חברי המזכירות לדון בעניין בירושלים.

חברי הכנסת מיכל שיר ואריאל קלנר (הליכוד), הגישו לפני זמן קצר עתירה לבית הדין של הליכוד, נגד קיום הדיון היום במזכירות הליכוד בנושא שילוב ״כולנו״ במפלגה, מאחר ואך ורק למרכז הליכוד יש את הסמכות לשנות את חוקת המפלגה, או לאפשר שריון של גוף פוליטי נוסף.

בחירות ראובן ריבלין נשיא המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד