י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשוליים זועמים

'כולנו' חברה ל'הליכוד': "יותר מ-40 מנדטים"

מזכירת הליכוד את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשריין את חברי סיעת כולנו ברשימה וכן לבטל את הפריימריז באם יתקיימו בחירות

'כולנו' חברה ל'הליכוד': "יותר מ-40 מנדטים"
כחלון ונתניהו צילום: Aharon Krohn/Flash90

מחשש שלא יעברו את אחוז החסימה, סיעת כולנו חוברת לליכוד, כאשר מוקדם יותר היום אישרה מזכירת הליכוד את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשריין את חברי כולנו ברשימה וכן לבטל את הפריימריז באם יתקיימו בחירות.

בישיבה שהתקיימה מוקדם יותר היום, הוחלט כי חברי כולנו ישוריינו ברשימת הליכוד לכנסת ה-22 במקומות 5, 15, 29 ו-35 כאשר חברי הכנסת בתחתית הרשימה ובהם חברת הכנסת מיכל שיר וחבר הכנסת אריאל קלנר עתרו נגד ההחלטה.

בכינוס המזכירות אמר ראש הממשלה כי "הפרדוקס הוא כזה ככל שיודעים בצד השני, ויש כמה גורמים בצד השני לא רק גורם אחד, שאם לא נקים ממשלה נלך לבחירות, כך גדל הסיכוי שמשהו יקרה. לא רוצה לפרט מאין, אבל ככל שברור שאנחנו הולכים לבחירות – כך גדל הסיכוי שלא נצטרך ללכת לבחירות. לצורך זה אנחנו רוצים לשבץ את משה כחלון".

"הדבר השני״, הוסיף נתניהו, "יתכן מאוד שלא תהיה לנו ברירה אלא ללכת לבחירות חוזרות ואני אומר לכם שהשיבוץ של משה ואנשיו ייתן לו תוספת כוח מסוימת, את זה בדקנו. אני אגיד לכם משהו נוסף, אני אמרתי לכם אז '40 מנדטים', אנחנו נהיה אפילו יותר עכשיו".

שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו משה כחלון כינס את סיעתו ואמר בתום הישיבה כי "החלטנו שבמידה ויוקדמו הבחירות לכנסת ה-22, מפלגת כולנו תרוץ ברשימה משותפת עם הליכוד לבחירות. מפלגת כולנו תמשיך להיות מפלגה חברתית, ימנית, לאומית וממלכתית ותשמור על הערכים שלשמם קמנו".

כחלון הוסיף ואמר כי "אני מאוד מקווה שראש הממשלה יצליח להרכיב את הממשלה ב-30 השעות הקרובות, אחרת כשר אוצר אני יכול לומר בביטחון מלא - הרבה מאוד מיליוני שקלים יבוזבזו לשווא. אין טעם להגיע לבחירות פעמיים תוך זמן קצר. מדובר על מאות מליונים שאנחנו צריכים אותם למקומות אחרים".

משה כחלון הליכוד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד