י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בדרך הבטוחה לבחירות

ליברמן: "אין לנו שום כוונה לוותר על ההתחייבויות שלנו לבוחרים"

עשרים וארבע שעות לפני פקיעת הזמן שהוקצב להרכבת הממשלה ולאחר ימים של ספקולציות, עושה רושם שפנינו לבחירות. חה"כ אביגדור ליברמן כותב הערב בחשבון הפייסבוק שלו כי אין בכוונתו לזוז ולו מילימטר מדרישותיו • "אני לא נגד הציבור החרדי - אני נגד מדינת הלכה"

ליברמן: "אין לנו שום כוונה לוותר על ההתחייבויות שלנו לבוחרים"
ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ימים של ספקולציות בנוגע למידת העקשנות של ליברמן בסוגיית הגיוס, נדמה שהערב, 24 שעות לתום המועד הקצוב להרכבת הממשלה, הוא אינו מתכוון לסגת מדרישותיו ומבחינתו כך נראה, הולכים לבחירות.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב לפני זמן קצר בחשבון הפייסבוק שלו: "אפילו אני, אביגדור ליברמן, שנמצא הרבה שנים בפוליטיקה הישראלית וחשבתי שכבר ראיתי הכל, נדהמתי ביומיים האחרונים מעוצמת הלחצים, הפרנויות והספקולציות שנחשפתי אליהן כמעט בכל דקה".



"ברצוני להדגיש פעם נוספת" כתב ליברמן "אינני איש נוקם ונוטר, לא מנהל ונדטה ולא מחפש להפיל את ראש הממשלה. להפך, עבדתי לא מעט שנים לצדו של מר בנימין נתניהו ועם כל הויכוחים והמחלוקות שהיו בינינו, אני מכבד ומעריך את האיש".

"אני גם לא נגד הציבור החרדי. אני בעד מדינת ישראל, אני בעד מדינה יהודית, אבל אני נגד מדינת הלכה".

"אינני מנהל סחר מכר ולא מסע סחיטה". משיב ליברמן לטענות נגדו "כל דבר שהגעתי אליו בחיים היה בזכות ולא בחסד, ולא בתרגילים. אני מכבד את הכרעת הבוחר, ועם 5 מנדטים שקיבלנו בבחירות האחרונות אין לי זכות ואין לי כוונה לדרוש רוטציה בתפקיד ראש הממשלה, לא ממלא מקום ראש הממשלה ואפילו לא סגן ראש הממשלה".

"ל"ישראל ביתנו" אין שום כוונה להצטרף לליכוד, לא כחטיבה, לא כבודדים, ולא להטמא במפלגת השלטון. יחד עם זאת, אין לנו שום כוונה לוותר על העקרונות ועל ההתחייבויות שלנו בפני בוחרינו. לכן, חוק הגיוס הוא לא קפריזה, לא אגו ולא נקמה, אלא מאבני היסוד של המשנה הסדורה שלנו. ההצעה להעביר את כל נושאי היעדים ופקיעת החוק להחלטת ממשלה זו באמת כמו קוסמטיקה לפוחלצים".

"זה לא שינוי מינורי זה שינוי מז'ורי. לכן, אנו דבקים בהצעתנו – חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית בגרסה המקורית בדיוק כמו בקריאה הראשונה והכשרה שהח"כים החרדים לא ישתתפו בהצבעה. זאת ההצעה ואין בלתה."

בחירות אביגדור ליברמן ישראל ביתנו חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד