י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
24 שעות לפקיעת הדד ליין

יהדוה"ת רשמית: רצים יחד. נתמוך בנתניהו

'יהדות התורה' מודיעה בצורה רשמית: "נרוץ בבחירות החוזרות במתכונת ההסכם שנחתם בין אגו"י ודגה"ת לפני הבחירות האחרונות" • כמו כן, "הסיעה תמליץ לנשיא המדינה על רה"מ נתניהו גם לאחר הבחירות החוזרות"  

יהדוה"ת רשמית: רצים יחד. נתמוך בנתניהו
קמפיין יהדות התורה צילום: Yehuda Haim/Flash90

בעוד שאר המפלגות בישראל בטוחות כי יקרה נס ו"עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר", ב'יהדות התורה' כבר מכינים את השטח לבחירות מחודשות ללא חת ומורא.

בהודעה שיצאה מטעם הסיעה נכתב כי סיעת 'יהדות התורה' התכנסה לישיבתה השבועית, בה סוכם כי במידה והכנסת ה-21 תפוזר בקריאה שניה ושלישית והמדינה תלך שוב לבחירות, אזי יימשך ההסכם בין הסיעות המרכיבות את יהדות התורה, 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה' במתכונת הקיימת, על-פי הסיכום הקיים הן בסדר הנציגים והן בחלוקת התפקידים שלאחר הבחירות החוזרות, כפי שחשפנו כאן ב'בחדרי חרדים'.

כן הודיעו חברי הסיעה כי בכוונתם להמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה הבא גם לאחר הבחירות החוזרות.

ראשי 'יהדות התורה', סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, אמרו בישיבת הסיעה כי "מדובר בבחירות מיותרות שאין בהן כל צורך. אך במידה וניאלץ ללכת שוב לבחירות בשל התעקשות אביגדור ליברמן ומניעיו הפוליטיים כלפי ראש הממשלה נתניהו, תוך שימוש ציני בחוק הגיוס כביכול, הרי שהאחדות ושיתוף הפעולה בין אגו"י ודגל התורה - שבזכותן זכתה 'יהדות התורה' להישגים בתוצאות הבחירות האחרונות - יימשכו גם בבחירות החוזרות, בתפילה ובתקווה להצלחה גדולה בסייעתא דשמיא, בברכתם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א".

יהדות התורה הסכם בחירות 2019 בחירות חוזרות פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד