י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
8 שעות לדד ליין

הליכוד: זו הסיבה שליברמן נלחם בנתניהו

במקביל לניסיונות התיווך האחרונים, מתדרכים בלשכת נתניהו נגד אביגדור ליברמן וטוענים כי הוא מחסל את ראש הממשלה כי לרשת את כסאו | בישראל ביתנו מגיבים: "ספינים והטעיית הציבור"

הליכוד: זו הסיבה שליברמן נלחם בנתניהו
ליברמן צילום: יונתן זינדל פלאש 90

שעות ספורות לפני ש-120 חברי כנסת יחרצו את גורלה של הכנסת העשרים ואחת, בליכוד יוצאים במתקפה חזיתית כנגד אביגדור ליברמן וטוענים כי מטרתו הוא לרשת את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בליכוד אמרו בשעה אחרונה כי ״ליברמן ממשיך להוליך שולל. הוא אומר על כל הצעה ״אולי נשקול״, מושך כמה ימים - ואז דוחה אותה. המטרה שלו היא לחסל את ראש הממשלה נתניהו כי הוא רוצה לרשת אותו".

"ליברמן שתמיד עשה דילים עם המפלגות החרדיות, לדוגמה כשסיכל מועמדות של ראש עיר חילוני לירושלים, פתאום מצייר את עצמו כמי שמייצג את הקול החילוני. בשביל כמה מנדטים ותאוות כוח ליברמן גורר מדינה שלמה לבחירות", הוסיפו.

ב"ישראל ביתנו" הגיבו לתדרוכים של לשכת רה"מ נגד אביגדור ליברמן: "אנחנו מצטערים על הסגנון והשפה בתדרוכים היוצאים מלשכת רה"מ. מהרגע הראשון "ישראל ביתנו" הזהירה שמבחינתה יש אך ורק הצעה אחת - השלמת החקיקה בקריאה שנייה ושלישית בנוסח זהה לקריאה הראשונה. כל השאר זה ספינים והטעיית הציבור".

אביגדור ליברמן הליכוד דד ליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד