י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תעשי קידוש השם"

בלעדי • אם הח"כית: "כנסי לממשלת נתניהו"

ברגע האחרון שלפני פיזור הכנסת העשרים ואחת, יוצאת אמה של חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ' בפניה אמהית לבתה ומבקשת ממנה להצטרף לממשלת נתניהו ובכך למנוע בחירות חדשות שתוצאותיהן מי ישורנו | "זה מה שצריך לעשות בעת הזאת", היא אומרת ל'בחדרי חרדים'

בלעדי • אם הח"כית: "כנסי לממשלת נתניהו"
הכנסת צילום: הדס פרוש / פלאש 90

מִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַתְּ לַמַּלְכוּת: שעות בודדות נותרו עד שגורלה של הכנסת ה-21 יוכרע ובהתקרב הדד ליין הסופי של ראש הממשלה להרכבת הקואליציה- אמה של חברת הכנסת החרדית שיכולה לשנות את המציאות הפוליטית, פונה אליה ומבקש ממנה להיחלץ לטובת ממשלת הימין-חרדים.

הבוקר (רביעי) פנתה אלינו הגברת עדי גלינסקי, שהציגה את עצמה כאמא של חברת הכנסת עומר ינקלביץ'. "העבירו לה מסר", היא בקשה. "אנא, שתכנס לביבי (ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו א.ק.) ותגיד לו - יש לך ממשלה".

הגב׳ גלינסקי הוסיפה ואמרה בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "שתעשה קידוש שם שמיים. היא צריכה להודות לבני גנץ מאוד על כך שהיה השליח מאת הקב״ה לעזור לה".

"לפעמים צריך לקבל החלטות נכונות בחיים", הוסיפה אם הח"כית החרדית, "זה מה שצריך לעשות בעת הזאת. יש לי הרבה כבוד לנאמנות אבל יש רגעים בחיים שיש לעשות מעשה".

אם חברת הכנסת מסיימת את דבריה ואומרת ל׳בחדרי חרדים׳ כי "אי אפשר לתת לעוכר ישראל כמו ליברמן לנהל את המדינה". הגב' גלינסקי חזרה בשעות הצהרים וביקשה להעביר את המסר החד לביתה.

בתוך כך, ל׳בחדרי חרדים׳ נודע, כי בימים האחרונים הגיעו מספר פניות לבית שר התורה הגר"ח קנייבסקי בבקשה ליזום פניה לח"כ עומר ינקלביץ' במטרה שתערוק מכחול לבן לממשלת ימין.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי הפונים טענו כי ינקלביץ', אשה חרדית, לא תוכל לעמוד אל מול פניה ישירה של מרן שר התורה שליט"א ותפעל על פי ציוויו אך מבית שר התורה נמסר כי הרב לא עוסק בנושאים שכאלו וכל הפניות נדחו על הסף.

עומר ינקלביץ' קידוש השם בנימין נתניהו חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד