י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר פנייתה ל'בחדרי'

גנץ תוקף: "ללכת לאמא של ינקלביץ, בושה"

לאחר שאמה של חברת הכנסת פנתה ל'בחדרי חרדים' כדי להעביר לה מסר שתצטרף לממשלה, חבר הכנסת גנץ תוקף את העובדה שנעשתה פנייה לאמה "כדי להפעיל עליה את כל הרבנים בסביבה" בעוד האם פנתה אלינו מעצמה 

גנץ תוקף: "ללכת לאמא של ינקלביץ, בושה"
בני גנץ צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

אחרי הפרסום ב'בחדרי חרדים', יו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ תקף. כזכור, אמה של חברת הכנסת עומר ינקלביץ' פנתה לכתב 'בחדרי חרדים' וביקשה "העבירו לה מסר, אנא, שתכנס לביבי ותגיד לו - יש לך ממשלה".

האם הוסיפה ואמרה בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "שתעשה קידוש שם שמיים. היא צריכה להודות לבני גנץ מאוד על כך שהיה השליח מאת הקב"ה לעזור לה".

כאמור, ח"כ גנץ תקף בנאום אולי אחרון לכנסת זו, את הפרסום מעל דוכן הכנסת ואמר, "דנו על דברים אחרים בניסיון להסיט אנשים עלו הצעות בנזיד של משהו לעשות קומבינה. יש דבר אחד שזה הדהים אותי עד כמה הולכים לדברים הקריטיים ביותר. מיקי [חיימוביץ] קיבלה הצעה שיחליפו לה את הכסא עור בכיסא אחר".

"חווינו התקפות אישיות וירידה למקומות נמוכים בצורה בלתי רגילה, אני מניח שאם יהיו בחירות זה יקרה שוב. לא נורא, עברנו אימון יסוד נעבור אימון מתקדם", הבטיח גנץ.

כאן עבר והזכיר את הפרסום ב'בחדרי חרדים' ואמר, "אבל ללכת לאמא של ח"כ עומר ינקלביץ ולהפעיל עליה את כל הרבנים בסביבה שיפעילו עליה דיני תורה כאלה ולהפעיל עליה את בסביבה שכל מה שהיא מנסה לעשות בכוחה הדל זה הבלתי אפשרי לשבת בסיעה של 35 חכים שאינם מהמגזר החרדי ולהפעיל עליה לחץ אם לא הגענו לבושה אז הגדרתם את הבושה מחדש. הייתה אחת שניסתה לקרב ומישהו גרם לה להרחיק. ההיסטוריה תשפוט אותו. ממש בושה. כשמתברברים בניווט הולכים לנקודה האחרונה שהכרנו. שנתניהו יחזור לנקודה האחרונה שלו וינסה להתחיל מהתחלה", כך יו"ר 'כחול לבן' שבקושי התרגל לתואר חבר כנסת.

עוד דווח ב'בחדרי חרדים' כי בימים האחרונים הגיעו מספר פניות לבית שר התורה הגר"ח קנייבסקי בבקשה ליזום פניה לח"כ עומר ינקלביץ' במטרה שתערוק מכחול לבן לממשלת ימין.

כן פורסם כי הפונים טענו כי ינקלביץ', אשה חרדית, לא תוכל לעמוד אל מול פניה ישירה של מרן שר התורה ותפעל על פי ציוויו, אך מבית שר התורה נמסר כי הרב לא עוסק בנושאים שכאלו וכל הפניות נדחו על הסף.

בני גנץ עומר ינקלביץ' מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד