י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בתצהיר הנגדי

נתניהו על העובדת החרדית: "זקוקה לאבחון"

אשת ראה"מ הגברת שרה נתניהו הגישה תצהיר לבית המשפט בו שטחה את גירסתה לטענותיה של שירה רבן, מי שהועסקה במעון ראש הממשלה וטענה להעסקה פוגענית בתביעה שהגישה לבית המשפט: "נפגשתי עמה פעמים בודדות, תמיד בנוכחות עובדים נוספים ולמשך זמן קצר מאוד. מתי אפוא התעמרתי בתובעת?", תוהה נתניהו ותוקפת גם את פרקליטתה

נתניהו על העובדת החרדית: "זקוקה לאבחון"
שירה רבן בראיון ל'ערוץ 12' צילום: צילום מסך

בתגובה לתביעה המשפטית שהגישה נגדה שירה רבן - העובדת החרדית במעון ראש הממשלה, הגב' שרה נתניהו הגישה תצהיר נגדי לבית המשפט, בו היא שוטחת את טענותיה להגנתה מפני התביעה. כן כפרה נתניהו בטענה כי הרימה את ידה בכדי להכותה וזו נאלצה לחמוק מבין ידיה הביתה.  

ועל כך אמרה כי היא "חוזה חזיונות שווא וזקוקה בדחיפות לאבחון פסיכולוגי, צריך רק לקרוא את הסעיף ולהבין שמי שבדה אותו כנראה לא היה מתקבל לעבודה אפילו ככתב רכילות בצהובון זול", כותבת נתניהו על התובעת.

הגב' נתניהו ציינה בתצהיר כי עולה מתוכן התביעה של רבן ומאופן התנהלותה כי אינה אישה חרדית מאמינה. "שוב ושוב מתחייבת המסקנה כי התובעת אינה כשירה לנהל הליך משפטי, ומן הדין לבדוק היטב האם היא מבינה ומסכימה לאמור בכתב התביעה או שמא ניצל מאן דהוא את תמימותה וחוסר הבנתה כדי לקדם אג'נדות זרות וסמויות", כתבה שרה נתניהו בתצהיר.

כן תקפה את פרקליטתה עורכת הדין נעמי לנדאו, ש"באורח פלא" ייצגה שני עובדים נוספים לשעבר במעון ראש הממשלה שתבעו את בני הזוג נתניהו, מני נפתלי וגיא אליהו, שטענו להעסקה פוגענית. "התביעה המוזרה וההזויה, תוך שהיא טוענת כלפיי טענות התעמרות שנטענו כנגדה וכנגד עובדי משרדה, והכל כדי לצבור פרסום ולהתחבב על אמצעי התקשורת", כך הגב' נתניהו נגד עורכת הדין, תוך שהיא מגובה במידע שהגיעה לידיה כי "עובדי משרדה של לנדאו טענו נגדה טענות קשות ביותר, לרבות טענות בדבר אלימות פיזית ואיומים כי יבולע להם אם יעמדו על זכויותיהם".

לגבי רבן עצמה הוסיפה הגברת נתניהו בתצהיר כי "במהלך כל ימי עבודתה של התובעת נפגשתי עמה פעמים בודדות, תמיד בנוכחות עובדים נוספים ולמשך זמן קצר מאוד. מתי אפוא התעמרתי בתובעת?", תהתה.

עדו טענה רבן כי נאלצה ליטול ידיים מאות פעמם ביום ולהחליף את בגדיה במצוות הגברת נתניהו, בתצהיר הנגדי טוענת הגברת נתניהו כי מדובר ב"הזיות" וכי הדבר לא מציאותי, שכן נטילת ידיים מאה פעמים ביום אורכת 300 דקות וכן להחליף בגדים עשרות פעמים ייקח 100 דקות, כך שלא נותר לה זמן לעבוד בכלל.

יצוין כי העובדת החרדית לא לבד, בתצהיר שהגישה רבן לפני כשלושה שבועות לבית המשפט היא צירפה התכתבות עם נילי קדוש, עובדת גם היא במעון ראש הממשלה, אך בקומה השנייה, לה כתבה אחרי תקרית עם שרה נתניהו; "מותשת מאמי, רבתי עם כולם שם, והלכתי הביתה גמורה חולה ועל הפנים. 100 שקל לשעה לא שווה את מה שעוברים שם עם החולת נפש הזאת", כך נילי קדוש לשירה רבן.

הדיון בתביעתה של שירה רבן ושמיעת העדויות ייפתח בח' בסיון.

 

שירה רבן שרה נתניהו תביעה משפטית מעון ראש הממשלה תצהיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד