י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הבחירות יוצאות לדרך

האם ליברמן יוחרם? צפו בח"כ גפני מתחמק

בלית ברירה, הכנסת ה-21 יוצאת לדרך, כשלעת עתה אף גורם חרדי לא הפך את ליברמן למוקצה למרות המתקפות החריפות עליו | כתב 'בחדרי' ניסה לשאול את גפני האם יתנו את הקואליציה הבאה ללא ליברמן והוא סירב להתייחס • צפו 

האם ליברמן יוחרם? צפו בח"כ גפני מתחמק
יו"ר דגל התורה משה גפני צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד הבחירות רק יצאו לדרכם בגלל ההסתה של אביגדור ליברמן כשלא ניתן לדעת איזו קואליציה תקום אם בכלל, לאחר הבחירות החוזרות, חבר הכנסת משה גפני מסרב להצהיר כי לא ישב עם ליברמן בקואליציה עתידית.

לאחר פיזור הכנסת הפך יו"ר 'דגל התורה' למראוין מבוקש, כך למשל בראיון שהעניק ל'ערוץ 13' אמר חבר הכנסת גפני "אני מופתע מאוד, אני שלושים שנה בכנסת ואני לא זכור כאוס כזה נורא רק בגלל שאיש אחד יש לו בעיה עם מישהו אחר".

גפני הוסיף ואמר על ליברמן כי "לוקחים את המדינה לכאוס על בחירות מיותרות על דבר שאין לו שום ערך בגלל שהוא לא אוהב את ראש הממשלה".

כתב 'בחדרי חרדים', שאל את גפני, האם החרדים יחרימו אותו ויצהירו כי לא ישבו איתו באותה קואליציה עתידית כפי שעושים עם יאיר לפיד, אך הוא סירב להשיב לשאלה ולהצהיר זאת, למרות ההסתה הפרועה של ליברמן כנגד הציבור החרדי בימים האחרונים.

יצוין כי עד כה הנציגים החרדים נזהרו בדבריהם כלפי ליברמן בכדי לשמור איתו על קשרים טובים למקרה שימונה לתפקיד שר הביטחון, אולם מאז התעקשותו שלא להצטרף לממשלה, הותר הרסן והחלה מתקפה חריפה נגדו על הליכה לבחירות מיותרות ובזבוז כספי מדינה רבים. 

משה גפני אביגדור ליברמן בחירות חוזרות בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד