י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לראשונה בעולם הספר: הושק "יום היוצר" ליוצרים תורניים

לראשונה בעולם הספר: מכון 'נקודה' משיק את "יום היוצר התורני" לכלל מחברי ועורכי ספרים תורניים

לראשונה בעולם הספר: הושק "יום היוצר" ליוצרים תורניים
ספרות תורנית צילום: שאטרסטוק

בשורה של ממש בעולם היהודי: בימים אלו נערכים במכון "נקודה" סביב השעון לקראת השקת 'יום היוצר התורני' - מיזם תורני היסטורי, כאות הערכה למחברי הספרים התורניים, יום שיוקדש להרים על נס את יקר וגדולת מחברי הספר היהודי, כשהבשורה האמיתית היא ליוצרים - יום של הזדמנויות רבות למען קידום ההוצאה לאור של הספרים, אשר עליהן עוד יפורט בהרחבה בימים הקרובים.

לצד פאנלים ונאומים מרתקים של השמות הגדולים בתחום עולם הספר התורני שייערכו ב'יום היוצר התורני', תקיים 'נקודה' הגרלת ענק על חבילת שירות בשווי של שמונה עשר אלף ₪ מתוך מגוון שירותיה הרבים. ומזמינה את לומדי התורה, יוצרים העומדים לקראת תהליך הוצאת ספר תורני – להשתתף בהגרלה ללא עלות כלל. הזוכה יבחר מה שנדרש לספרו מתוך המגוון האדיר של 'נקודה', ויקבל את השרות המקצועי החל מרגע הזכייה עד שנתיים שלאחמ"כ.

להרשמה להגרלה ליום היוצר התורני הכנסו לכאן>>>

'יום היוצר התורני' נקבע ליום שלישי, ראש חודש סיון, יום בו הגיעו בני ישראל למדבר סיני לקבלת התורה. "אין יום יותר מתאים, מאשר היום בו באנו כאיש אחד בלב אחד, זהו יום שמתאפיין באחדות שלמה של כלל ישראל למען קבלת התורה, ומה לנו גדול מיום זה לכנס תחת קורת גג אחת את אנשי הספר מכל קצוות הקשת, למען מטרה אחת - קידום עולם הספר התורני" אומרים ראשי המכון בהתרגשות.

מכון 'נקודה' הוקם לפני כ-20 שנה, כשבמהלך השנים זכו לנקד ביד אמן ולהוציא לאור מחדש לא מעט ספרי יסוד נבחרים מארון הספרים היהודי, כשבשנים האחרונות התרחב והפך המכון לבית חרושת של ממש המעניק שרותי הוצאה לאור מאל"ף ועד תי"ו, הן לאלו שצעד הוצאת הספר מורכב מדי עבורם, וגם לאלו שיכולים להוציא לבד, אך מבינים כי באמצעות 'נקודה' הם יקבלו את ספרם כשהוא ערוך ומופק באופן מקצועי ביותר, כיאה לספר בן דורנו. שרותי נקודה, כאמור, לכל אורך שלבי הו"ל: מעריכה תורנית, מפתחות מפורטים, עימוד, כריכה ושערים, ועד תמלול, הקלדה, ניקוד, הדפסה ותרגום.

מכון 'נקודה' קנה לעצמו שם עולמי בקרב המולי"ם, בעקבות הרף הגבוה והבלתי מתפשר, לצד הזמינות הייחודית והיכולת להעניק שרות מקצועי ומהודר 'מהיום להיום', ובטווחי זמן קצרים ביותר. ב'נקודה' מעניקים שרות לכל מכוני הוצאות הספרים הגדולות, כשבין השאר זוכה המכון לתת שרות לממלכת התורה 'עוז והדר', 'ארטסקרול מסורה', 'ספרי אור החיים', 'פאר מקדושים', 'וגשל', ועוד מכונים רבים המייעלים את התהליך ע"י העברת חלקים ביצועיים שונים ל'נקודה', בעוד הם מתמקדים בנושאים המהותיים יותר.

עם השנים, ובעקבות הביקוש ההולך וגובר מלקוחות פרטיים שרצו אף הם להוציא את ספרם ברמה מקצועית כראוי, פתחו ב'נקודה' את 'האגף ללקוחות פרטיים'. צוות נרחב ומיומן עמל להעניק למחברי הספרים שרות פרטני ומקצועי, מה שגורם לספרם לצאת ברוב פאר, בכבוד הראוי לו, בכדי שיעמוד בהדרתו בין הספרים המבוקשים בעולם התורה.

ראשי מכון 'נקודה' העוסקים יומם וליל בהוצאת הספרים, רואים את הצורך הקיים זה זמן רב, לייסד יום של הזדמנויות למען עולם הספר התורני, והזכות להוקיר את היוצרים, מחברי הספרים הנעלים, ולכנסם תחת קורת גג אחת, במטרה לקיים רב שיח בנושאים הרלוונטיים ולקדם את התחום באופן משמעותי, בכדי להגדיל תורה ולהאדירה.

להרשמה להגרלה ליום היוצר התורני הכנסו לכאן>>>

ספרות יהדות יוצרים כנס יוצרים ספרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד