י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"צריכים לגייס פסיכיאטר"

ליברמן ממשיך לתקוף: 'הליכוד בטירוף מוחלט; נכנע לחרדים' • צפו

בשידור חי: ליברמן תוקף את נתניהו • "מצטער על התוכן והסגנון, מתנהל דיון לא ראוי. איש מקיסריה מאשים איש מנקודים שהוא שמאלני - נתניהו הצביע בעד התנתקות וטרפד עונש מוות למחבלים" • "נעשה הכל על מנת להקים ממשלה לא חרדית" • צפו בשידור ממסיבת העיתונאים

ליברמן ממשיך לתקוף: 'הליכוד בטירוף מוחלט; נכנע לחרדים' • צפו
נתניהו וליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בשעה זאת (חמישי) אביגדור ליברמן מגיב בחריפות על המתקפה של ראש הממשלה נתניהו והליכוד נגדו. "דבר ראשון שאני רוצה להתייחס אליו זה מסע הדיס-קרדיטציה שהתחיל מאתמול ונמשך מהבוקר בקצב מסחרר. אני מצטער גם על התוכן וגם על הסגנון. מתנהל פה דיון לא ראוי, כשראש הממשלה - או שנקרא לו האיש מקיסריה - מאשים איש מנוקדים שהוא שמאלני".

"אז אני רוצה להזכיר לראש הממשלה שזה היה דווקא זה שהצביע בעד ההתנתקות בכנסת. זה היה דווקא ראש הממשלה שלנו שהוביל את ההתנצלות בפני הדיקטטור ארדואן. זה היה דווקא ראש הממשלה שמנע וטרפד את חוק עונש המוות למחבלים. זה ראש הממשלה שמונע הפנות של חאן אל-אחמר למרות שבג"ץ אישר את זה. הוא זה שמחליט להעביר 30 מיליון דולר לחמאס מרצועת עזה".

"ממה שראיתי היום בהשתלחויות של תומכי ראש הממשלה, אין לזה שום קשר לימין. אין לזה שום קשר בכלל לתפיסה פוליטית כלשהי. מדובר בפולחן אישיות ולא בתפיסה הפוליטית. אני מציע שנהיה בוויכוח ענייני במקום לתחזק את פולחן האישיות כמו שעושה אותו כלי תקשורת פרסונלי. ראיתי הבוקר גם את ההזיות של השר יריב לוין ושל עוד כמה אנשים, באמת דברי סכיזופרניה. הצעה חברית שלי לאנשי מטה הליכוד: אתם חייבים לגייס קודם כל פסיכיאטר".

ליברמן הוסיף: "כל הזמן אני קורא 'מה מסתתר מאחורי ההחלטה של איווט?' מה הם רצו? נקמה אישית? אני חזור עוד פעם ואף אחד לא חייב להאמין. יהיו פה הרבה שמועות ויהיו פה הרבה האשמות. קחו רק את העבודות: העובדות הן שאת עמדתנו בנושא חוק הגיוס קבענו מזמן, גם כשהבחירות לא היו באופק. המשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס התחיל עוד בפברואר-מרץ 2018.

"כשהגענו לנשאי המלצנו על בנימין נתניהו. גם כשהתבקשנו על ידי הליכוד לתמוך בכל מיני יוזמות בחודש וחצי האחרון, כולל שינוי חקיקה בנושא כמות השרים והמבקר, תמכנו. לכן, מי שמחפש מתחת לפנס, שקודם כל יפנה למציאות.

"זה היה המשא ומתן הקואליציוני הכי מוזר שאני ראיתי. יש שני הסברים: אחד, נתניהו לא רצה מלכתחילה את ישראל ביתנו בממשלה. מהיום הראשון אנשי הליכוד חיפשו לקנות אנשים ממפלגות אחרות ולהסתדר בלעדינו. הרכש הזה, לקנות חכים אחרים ממפלגות אחרות, נמשך עד אתמול בערב. כל יום שלישי ניסו לקנות ח"כים במפגלת העבודה. יושבים פה ארבעה ח"כים אצלנו - אין אחד שלא קיבל הצעות מפתות לעבור לליכוד.

"בליכוד היו בטוחים שאנחנו נמצמץ. לכן מי שאשם בעובדה שמדינת ישראל הולכת לבחירות זה אך ורק הליכוד. עובדה נוספת שכדאי לזכור היא שהליכוד עד אתמול לא הגיע להסכם קואליציוני עם אף מפלגה, לא רק עם ישראל ביתנו. לכן אני לא מבין את כל האשמות. יש פה מכונה שעוסקת בשטיפת מוח". 

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו פסיכיאטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד