י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דקות לאחר פיזור הכנסת

יעקב אשר ל'בחדרי': "ליברמן גרוע מלפיד"

דקות לאחר פיזור הכנסת: יו״ר סיעת יהדות התורה חה״כ יעקב אשר מתייצב לשיחה עם ׳בחדרי חרדים׳ ויוצא למתקפה חריפה כנגד אביגדור ליברמן • בין הדברים אומר אשר כי סיעתו תדון באפשרות של החרמה כנגדו

יעקב אשר ל'בחדרי': "ליברמן גרוע מלפיד"
יעקב אשר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

דקות לאחר פיזור הכנסת: יו"ר סיעת יהדות התורה חה״כ יעקב אשר מתייצב לשיחה עם ׳בחדרי חרדים׳ ויוצא למתקפה חריפה כנגד אביגדור ליברמן.

מה ישתנה אחרי הבחירות?

מבחינתנו נשמור על כוחנו ואף למעלה. הציבור ראה את המאבק שלנו. הציבור ראה שהיינו למשיסה בידיים של ליברמן מסיבות שלו. לא מעניין אותו חוק הגיוס. הוא הלך על הראש שלנו. הציבור יגיב על זה בקלפי. אני בטוח שגם הציבור הישראלי יצביע פחות למפלגות קטנות שאמרו שאנחנו עם ביבי. ליבמרן הונה את מצביעיו. הציבור הרוסי הולך עם ליברמן בגלל שהוא הולך עם ביבי״.

ליברמן כמו לפיד?

״יש הבדל לרעתו של ליברמן בעניין הזה״, מציין אשר; לדבריו, "מה שכואב לנו, שאחרי שהציבור החרדי לא היה בכותרות - בשביל מניעו הפוליטיים הצרים והאינטרסים האישיים נגדינו הוא לקח את בחורי הישיבות ועולם התורה ככלי משחק. דיבר עלינו על 120 אחוזי הצבעה ומיליונים שאנחנו לוקחים״.

הקשר למשה ליאון

״האיש שידע תמיד לבא ולבקש מהרבנים. ליברמן היה חי איתנו טוב. הניצול הזה הוא לא פחות משנאה בסיסית של בן אדם״. אשר מתייחס למתקפה על משה ליאון כיד ימינו של ליברמן, ״ליאון הוא איש טוב ואיש ראוי. הלכנו אתו גם בפעם הקודמת״.

לדבריו, ״זה לא היה בשביל ליברמן בלבד. היו לזה סיבות הגיוניות. רצינו אחד שהוא דתי ויודע את הצריכים שלנו; ומצד שני, לא משהו שיעורר אנטי דת״.

״אי אפשר להתעלם מהקשר; הזה אנחנו מרגישים נבגדים מהאיש הזה; אבל זה לא קשור לראש העיר בעצמו״, מוסיף אשר, ״אנחנו נשקול את זה. אבל אני יכול לומר שהוא לקח את הציבור שלנו לטיול כזה והעלה את מפלס השנאה והתחרות שיש בינו ללפיד״.

אשר מוסיף כי לטענתו ״וודאי אחרי דבר כזה לא צריך ללכת אתו לשום מהלך, "נעלה את זה על השולחן בפני הסיעה". עוד הוא מוסיף כי ״הציבור יראה למה חשוב שנהיה חזקים ונראה שכל קול קובע״.

יעקב אשר פיזור הכנסת משה ליאון יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד