י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תאונת 'פגע וברח'

למרות הצהרת התובע: לא יוגש כתב אישום

למרות הצהרת התובע, הפרקליטות לא תגיש היום כתב אישום נגד סנדרוסי • מודעות נתלו בבתי הכנסת בשונת רמות אך עד הראייה לא להצליח לזהות מי הנהג

למרות הצהרת התובע: לא יוגש כתב אישום
סנדרוסי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

ארבעים יום לאחר תאונת הדרכים בה נפצע קשות הילד בן ה-11 חיים בנימין בן שושנה רייזל (ביגלאייזן) בשכונת רמות בירושלים, חוקרי המשטרה טרם הצליחו להוכיח מי היה הנהג ברכב בעת התאונה, שהפקיד את הילד על הכביש כשהוא פצוע.

ביום ראשון השבוע הוארך בחמישה ימים מעצרו של נתנאל סנדרוסי (23), לאחר שהוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על כוונתם להגיש כתב אישום בתוך ימי המעצר. באשר לחשוד הנוסף, מאיר (24), מעצרו גם כן הוארך עד היום. המעצר מעבר ל-30 ימים בהליך "מעצר ימים" התאפשר לאחר קבלת אישור חריג מהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי למרות הצהרת התובע, חוקרי המשטרה הגישו לפני שעה קלה בקשה לבית המשפט לתעבורה בירושלים, להאריך בחמישה ימים נוספים את מעצרם של מאיר וסנדרוסי, שעד כה המשטרה לא אמרה מי מהם נהג ברכב ולכן הם מחשידים את השניים בפגיעה והפקרה של הילד.

בעקבות הקשיים בראיות שבידי המשטרה וחוסר הוודאות לגבי מי שנהג ברכב, כך מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נתלו מודעות בבתי הכנסת בשכונת רמות, שקוראות לעדי ראייה שראו את התרחשות התאונה, לפנות למשטרה. לא ברור אם מדובר ביוזמה פרטית או של המשטרה, אך היה מי שפנה בעקבות כך למשטרה.

חרדי תושב שכונת רמות בירושלים, בשנות ה-50 לחייו, פנה למשטרה ודיווח כי היה עד ראייה לתאונה. לבקשת המשטרה, נערך אתמול (רביעי) מסדר זיהוי בתחנת המשטרה, בה התבקש עד הראייה לזהות מי היה הנהג ברכב בעת התאונה.

למסדר הובאו שני החשודים בביצוע התאונה, סנדרוסי ומאיר. לדברי עו"ד רונן רבי, פרקליטו של מאיר, עד הראייה תושב השכונה לא הצליח לזהות מי בדיוק נהג ברכב. זהו צעד נוסף שנכשל, לאחר שבמהלך ימי מעצרו של מאיר, ניסו החוקרים לפרוט על נימי הרגש שלו באמצעות מדובבת, שלכאורה ניסתה להציג את עצמה כאֵם הילד הפצוע. אולם תוך זמן קצר החשוד עלה על התרגיל שרקחו לו וסירב לשתף פעולה עמה. 

באחד החקירות, כך פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', בשעה שמאיר שהה לבדו בחדר החקירות, נכנסה לפתע אשה וסגרה אחריה את הדלת, התחזתה לאם הילד שנפגע בתאונה, הציגה למאיר תמונות של הילד חיים בנימין לפני התאונה. "היא עשתה לו הצגה ואמרה 'תראה מה קרה לבן שלי'. מדובר בצעד של ייאוש", אמר עורך הדין רונן רבי. 

בשלב זה, תיק החקירה אמנם מתנהל זה למעלה מחודש, במסגרתו נעצרו שלושה חשודים ונחקרו מעורבים נוספים. אולם נכון להיום, לא נראה שיש פריצת דרך בתיק.

פגע וברח הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד