ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נתניהו סחיט לחמאס ולחרדים"

מס' 3 ב'כחול לבן': נפיק לקחים ביחס לחרדים

חבר הכנסת משה בוגי יעלון מודה בראיון כי צריך להפיק לקחים בקמפיין הבחירות הבאות באשר ליחס לחרדים | עם זאת אמר באותו הראיון כי "נתניהו נהיה סחיט לחמאס, נהיה סחיט לחרדים" | לאיזה יעלון אתם מאמינים?

מס' 3 ב'כחול לבן': נפיק לקחים ביחס לחרדים
חבר הכנסת משה בוגי יעלון צילום: תומר נויברג, פלאש 90

האם נמצא האיש שיצליח להעמיד את יאיר לפיד על מקומו? אין ספק כי בני גנץ לא קיבל אופציה מהחרדים להקים ממשלה, רק בשל החיבור שלו עם לפיד, שונא החרדים שלא מפספס הזדמנות להשתלח ולהסית נגדם. סוף סוף יש אולי מי מההנהגה שמבין את הבעיה ומסיק מסקנות, אולם על הדרך ותוך כדי דבריו מכנה את החרדים כסחטנים.

מדובר בחבר הכנסת משה בוגי יעלון, מס' 3 ברשימת 'כחול לבן' שאמר בראיון לכאן רשת ב': "אנחנו נפיק לקחים מהקמפיין הקודם כדי באמת לנצח. אנחנו נהיה אלטרנטיבה. מה רוב העם רצה? העם רוצה לראות את כחול לבן והליכוד במרכז ימין רציונלי הולכים ביחד".

"אני מקווה שאנחנו נגיע לתוצאה כזאת שיהיה ברור לכל השחקנים, גם החרדים, שבסופו של דבר מי שירכיב ממשלה אלה אנחנו, ובסוף ראית איך הם התפשרו פתאום אתמול ברגע האחרון. היחס שלי לחרדים מוכר והם מכירים אותי", כך יעלון.

באשר ליחסו של יאיר לפיד לחרדים אמר יעלון, "גם בזה אנחנו נצטרך להפיק לקחים בקמפיין לקראת הבחירות הבאות".

הוא הבהיר בראיון כי "דרכי בנושא החרדים היא כן לגייס, דרכו של בני גנץ היא לגייס, שיצאו לעבוד. צריך לעשות את זה בדרכים שבהם מגיעים להישגים כמו שאני הגעתי להישגי גיוס כשר ביטחון".

עם זאת הוא אמר בראיון כי אצל בנימין נתניהו "הכול נהיה ציני, אבל זה מתחיל מזה שנתניהו נהיה סחיט. נהיה סחיט לחמאס, נהיה סחיט לחרדים, סחיט לסמוטריץ'. מוכרים את כל המדינה, את כל האינטרסים של המדינה, את כל עתיד המדינה כדי להימלט מאימת הדין", כך יעלון. 

בוגי יעלון משה יעלון מפלגת כחול לבן בחירות 2019 בחירות לכנסת בחירות חוזרות שנאת חרדים יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד