י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתי הסיבוב הבא?

מנהיג חמאס משגר איום: נכתוש את תל אביב

יחיא סינוואר מנהיג חמאס בעזה, לא משתתק מן המיליונים שמזרימים הקטארים ומאיים שוב לטווח את ישראל ברקטות וטילים גם עד תל אביב 

מנהיג חמאס משגר איום: נכתוש את תל אביב
יחיא סינוואר צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

בעוד ישראל הולכת לבחירות חוזרות בתוך חודש וחצי בחוסר חשק ורצון, האויבים רואים זאת כחולשה ומזהים הזדמנות לחמם את הגזרה, כשלושה שבועות לאחר שהטילים ששיגרו הצליחו להרוג ארבעה אזרחים ישראלים.

האסיר הישראלי לשעבר ומנהיג חמאס כיום בעזה יחיא סינוואר, הבהיר אמש בסעודת שבירת צום הרמאדן, יחד עם בכירים בארגוני הטרור הג'יאהד האיסלאמי וחמאס כי ארגונו מפתח את אמצעי הלחימה שברשותו וכי בעימות הבא הוא יכתוש את תל אביב פי כמה ממה שנעשה ב-2014 במהלך מבצע צוק איתן. 

בדבריו הוא הודה מכל הלב לאיראן שללא תמיכתה ארגונו לא היה מגיע ליכולות הללו. כן התייחס לעסקת המאה המתגבשת מצד ארה"ב ואמר, "רוצים לחסל אותנו בעסקת כל העסקאות ולסיים את הסכסוך. אנחנו אומרים שהסכסוך לא ייגמר אלא בנסיגתו של הכיבוש מכל אדמותינו. את הרוח הזו אמהות מעבירות את זה לילדיהן עם החלב ואבות לילדיהם".

סינוואר הוסיף והזהיר את בני עמו: "טראמפ רוצה למכור את ירושלים ורוצה שמדינות ערב יאמרו לנו את הסחורה מצד אחד ואת המחיר מצד שני".

 

יחיא סינוואר ארגון חמאס חמאס תל אביב ירי רקטות טילים הסלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד