י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כספית: סער לא יזקוף את קומתו, שקד בליכוד

עיתונאי מעריב העריך את עתידו הפוליטי של בנימין נתניהו וטען "איילת שקד תהיה בליכוד" | לדברי כספית, "גדעון סער לא יזקוף את קומתו בעת הזו"

כספית: סער לא יזקוף את קומתו, שקד בליכוד
בן כספית צילום: הדס פרוש, פלאש 90

העיתונאי בן כספית שוחח עם גיא פלג והעריך את עתידו הפוליטי של בנימין נתניהו. הוא התייחס לטענה לפיה התחילה הספירה לאחור עבור ראש הממשלה, נגע בעתידה של איילת שקד, ותהה האם גדעון סער יזקוף את קומתו כבר מעכשיו.

"אני מהמר שאיילת שקד תהיה בליכוד", אמר העיתונאי בן כספית, "יש לי תחושה שהאינטרס ההישרדותי של נתניהו יגבר על כל דבר אחר והוא יצרף אותה לשורותיו אם רק יראו לו שהיא מוסיפה לו מנדט. היא יכולה ללכת גם אביגדור ליברמן, אבל זו אופציה לא ריאלית והיא תסומן להיות אויבת הליכוד. זו ההערכה שלי כרגע, והמשחק רק התחיל. הרשימות יוגשו בעוד שבועות ארוכים".

בהמשך נשאל כספית האם הוא שותף להבנה ששעון החול של נתניהו התחיל לתקתק ואמר שזה תלוי מאוד איך מסתכלים על המצב.

לדבריו, "נתניהו הוא קוסם, רב מאג, והוא עשה דברים משוגעים, אבל אני חושב שעכשיו סיכויי ההישרדות האישית שלו ירדו לאפס. הוא עובד עכשיו מול פקטורים מאוד חזקים וזקוק ל־40 מנדטים ואין ספק שמדובר במספר גדול, אני שואל את עצמי מאיפה הוא יביא את המספר הזה. אם זה יקרה זה אומר שלא תהיה לו בכלל קואליציה. הסקרים שהתפרסמו עכשיו הם לא רציניים, וצריך להתייחס גם ללוחות הזמנים של השימוע. היועץ לא יזיז את תאריך השימוע, ואתה יודע את זה. ראינו כבר הכל במדינה הזו, ולמרות שהחוק מאפשר לראש הממשלה לכהן תחת שלושה כתבי אישום אני לא מאמין שזה יעבוד לאורך זמן. אתה יודע מה זה משפט וכמה תעצומות נפש צריך בשביל להתמודד עם זה. אל תשכח שהכל במדינה בסדר, אבל מה יקרה במצב של מלחמה חלילה?".

עוד הוסיף: "אני מהמר שגדעון סער לא יזקוף את קומתו בעת הזו. זה דומה להתאבדות. זה עצוב לראות את האנשים המדהימים האלה שעברו ניתוח להסרת עמוד השדרה, ומצליחים להמשיך לתפקד. זו לא מפלגה זו כת שחיה בפחד, הם הולכים אחרי ראש הממשלה כצאן לטבח, חיים באימה ומשותקים. כל פולחן האישיות הזה הורס אותנו, אני לא חושב שגנץ היה יכול להקים ממשלה, אבל יכול מאוד להיות שאם אחד מחברי הליכוד היה קם ומקים ממשלה הוא היה בונה את הממשלה שעם ישראל צריך, ממשלה עם כחול לבן, הליכוד וליברמן. ממשלה של גיוס והסדרת כל הנושאים האזרחיים".

בנימין נתניהו בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד