ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
האזינו להקלטה

הרבי על ליברמן: "רשע גדול. לא זז מילימטר"

הרבי מסאטמר יצא במתקפה חריפה על חברי הכנסת החרדים ואמר "תתביישו לכם", כשדיבר בכאב על ההתפשרות של המפלגות בנושא חוק הגיוס  "הסכימו לכל הגזירות האיומות כמעט לכל מה שאותו רשע ביקש" | התמליל המלא וההקלטה ב'בחדרי חרדים'

הרבי על ליברמן: "רשע גדול. לא זז מילימטר"
הרבי מהר"א מסאטמר צילום: בחצרות סאטמר

לאחר פיזור הכנסת: האדמו"ר מהר"א מסאטמר נשא דברים בליל שישי האחרון ותקף בחריפות את חברי הכנסת החרדים ואת יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן "תראו איך אותו רשע הגדול (אביגדור ליברמן) לא זז מילימטר מעקרונותיו ואתם הסכמתם ונכנעתם כמעט במאה האחוזים למה שהוא ביקש". 

הדברים של הרבי נאמרו במסגרת הדינר השנתי שנערך בבורו פארק לטובת "כולל עצי חיים" לצדקת רבי מאיר בעל הנס בבני ברק, כאשר דיבר על גודל החיוב לתמוך באברכי הכולל בעיקר בעיר בני ברק.

בהקלטה מדברי הרבי שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', הוא נשמע מתייחס לנושא הבחירות בישראל: "אך לפני חודשיים ארץ ישראל עברה מערכת בחירות ועכשיו כנראה כי בעוד שלושה חודשים עוד פעם תהיה סערה גדולה וכמובן שכל אברכי הכוללים ילכו לבחירות להצביע והם יתעסקו בזה כל היום ורק אברכי הכולל הזה (כולל עצי חיים) בעיר בני ברק יישארו ללמוד כמו בכל יום רגיל וזה מגן על העיר כאשר אברכים יראי השם יושבים ולומדים". 

"ואם כבר מדברים מענייני ארץ ישראל" אמר הרבי, "כואב מאוד לראות ולשמוע ממה שקורה שם בכל מה שקשור למפלגות החרדיות בעניין גיוס בני הישיבות. רק עכשיו לפני הבחירות הם מכרו לציבור שהם ילחמו למען לומדי התורה, ושכל הבחורים ובני התורה לא יצטרכו ללכת לצבא ח"ו, זה לא יאומן. לראות איך הם נכנעו בבושת פנים והסכימו לכל הגזירות האיומות כמעט לכל מה שאותו רשע ביקש הם נכנעו ונתנו לו כמעט הכל אבל אותו רשע גדול גם לזה לא נכנע, ורצה גם את הדברים הקטנים האלו". 

עוד נשמע הרבי מסאטמר אומר - בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', "ואני אומר להם מכאן "תתביישו לכם" תסתכלו איך אתם נראים ואיך הוא נראה תראו איך הוא עמד על עקרונותיו ולא זז כלום ואתם וויתרתם על כמעט הכל והבעיה הגדולה היא גם על העתיד הרי על הדברים האלו כבר הסכימו לוותר וכמו בכל משא ומתן לא מדברים על דברים המוסכמים שכבר הסכימו להם ולכן המשא ומתן הבאה יתחיל כבר מהנקודה הזו שהדברים האלו כבר מובנים מאליו ולזה כבר הסכימו שזה לא בעיה ועכשיו יתחילו לדבר על עוד ועוד ולכן האחוזים והיעדים שכבר הסכימו עכשיו כבר לא ירדו". 

"הם גם לא נכנעו רק לא על מי יחליט אם עמדו ביעדים הם רצו שהממשלה תחליט כולם יודעים מי הם הצדיקים הגדולים היושבים בממשלה ועל מי סומכים עכשיו ואם אותו הרשע ישב בממשלה והוא לא הסכים עכשיו למה שהוא ישנה את דעתו לעתיד אבל לדאבוננו הם חייבים להשתחוות לפריץ שאם לא יסכימו יפסיקו את צינור הכסף וזה מאוד כואב לראות שאך לפני כמה שנים גם הם לא הסכימו לדברים האלו והם לא חשבו לרגע שזה יגיע למצב הזה כי ככה זה הולך שלב שלב לאט לאט אבל ב"ה הכולל שלנו (כולל עצי חיים) שלא לוקח תקציבים מהם  ולא משתחווים לצלם ח"ו כולם אברכים יראי השם וחייבים לתמוך בהם במיוחד". 

סאטמר אביגדור ליברמן גזירת הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד