י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נפוצץ לך את האוטו"

צעיר חרדי מי-ם איים ברצח על רון קוּבי ונעצר

תושבי ירושלים חשוד כי איים ברצח על ראש עיריית טבריה רון קוּבי | החשוד נעצר מחר הוא יובא לבית משפט להארכת מעצרו | קובי: "שמישהו בהנהגה החרדית יתעורר כבר"

צעיר חרדי מי-ם איים ברצח על רון קוּבי ונעצר
רון קובי צילום: David Cohen/Flash90

המשטרה עצרה צעיר בן 26 מירושלים, החשוד כי איים ברצח על ראש עיריית טבריה רון קוּבי, ומחר הוא יובא לבית משפט להארכת מעצרו.

אתמול (שישי) בשעות הערב התקבל דיווח ראש עיריית טבריה כי נשלח אליו איום על חייו באמצעות מסרון.

עם קבלת הדיווח, המשטרה פתחה בחקירה מאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וכעבור מספר שעות אותר חשוד בן 26 תושב ירושלים.

"אם תמשיך לפעול נגד החרדים, אני ישלח אליך את המתנקשים הכי גדולים בנתניה, אנחנו נפוצץ לך את האוטו, נזיק למשפחה שלך" כתב אותו צעיר בהודעת whatsapp לראש עיר קוּבי.

"תעשה סרטון זריז שאתה מתחרט ולא תפגע בחרדים לא בתדמית שלהם ולא במה שהם עושים - אם לא תעשה את מה שאמרתי - אסונות שלך מתחילים בתחילה של עוד שבועיים. זה עזרה ראשונה מפני התחלת התנקשות לחייך", הוא הוסיף בהודעה שסיבכה אותו.

הודעת הווטסאפ שנשלחה לראש עיריית טבריה

החשוד נחקר באזהרה בתחנת המשטרה ונעצר. מחר (ראשון) יובא הצעיר לבית משפט השלום בטבריה, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

אין מדובר במקרה ראשון, רק לפני כשבועיים תושב צפת בן 20, נעצר על ידי המשטרה בעת ששהה בעיר מעלות, לאחר ששלח איום על ראש העיר השנוי במחלוקת.

ראש העיר התייחס למקרה בפייסבוק וכתב "זה שאנחנו נגד כפייה חרדית ונגד סחיטה של מפלגות חרדיות בכנסת ישראל לא אומר שאנחנו נגד הדת והדתיים". עוד כתב "שמישהו בהנהגה החרדית יתעורר כבר".

רון קובי איום ברצח צעיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד