י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תביעת דיבה נגד השר כץ

איווט ליברמן מכוון גבוה: "אשקול לעמוד בראשות הממשלה הבאה"

לאחר שגרם לבחירות חוזרות, אביגדור ליברמן מתייחס בריאיון באולפן 'החדשות' להאשמות כלפיו וטוען כי אם מפלגתו תקבל מספיק מנדטים הוא ישקול להרכיב ממשלה | ליברמן התנער משיתוף פעולה במינוי ליאון: "לא עשינו שום דיל עם החרדים" | וגם: זו תגובת הליכוד לדברי צחי הנגבי

איווט ליברמן מכוון גבוה: "אשקול לעמוד בראשות הממשלה הבאה"
ליברמן צילום: פלאש 90

שלושה ימים אחרי פיזורה של הכנסת, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אמר הערב (מוצאי שבת) בראיון לדנה ויס ב"חדשות סוף השבוע" כי ישקול לעמוד בראשות הממשלה הבאה.

בדבריו אמר מי שמואשם כי הוביל לבחירות, "מי שניהל איתנו את המו"מ שהיה אגוצנטרי זה הליכוד, מאחורי גבי נתניהו ניהל מו"מ עם השמאל, עם אבי גבאי ואיציק שמולי. לפני שהתחילו איתנו משא ומתן כבר נתן אשל ניהל משא ומתן. אנחנו ניהלנו את המו"מ בידיים נקיות".

לדברי ליברמן, "מה שמספק אותי זה שהוכחנו שאצלנו מילה זו מילה. אנחנו עומדים מאחורי העקרונות וההבטחות שלנו. הסיפור של חוק הגיוס התחיל הרבה לפני שהיו בחירות באופק".

בתגובה לטענות החריפות שהושמעו נגדו ונגד סיעתו בימים האחרונים ואישום השר ישראל כץ כנגד היועץ החרדי של ליברמן בראיון ל'ערוץ 12 לפיו אבי אבוחצירא התקשר אל מקורב מאוד לכחלון ולחץ עליו שכחלון יצביע נגד פיזור הכנסת, ליברמן השיב: כי "הכל שקר וכזב, סיפורי עליבאבא במקרה הזה סיפורי עליביבי. הגשנו תביעה נגד ישראל כץ".

בהמשך הריאיון התייחס ליברמן גם לבחירות המקומיות בירושלים ולטענות שפעל לבחירתו של ליאון אמר: "ישראל ביתנו לא תמכה במשה לאון, הוא חבר שלי על בסיס אישי. חשבתי שנכון לעזור לו. לא עשינו שום דיל עם החרדים. מה שיותר חשוב - הייתה פה הצטברות".

לדבריו, אין לו שום עניין אישי עם נתניהו. "אני לא סוגר חשבונות. הכל תלוי בקווי היסוד. אם לא נעביר את חוק הגיוס באותו נוסח מקורי - לא ניתן לזה יד".

אחרי שנשאל האם הוא רואה את עצמו בעתיד בתפקיד ראש הממשלה, השיב ליברמן: "אני רואה את עצמי עומד בראש המפלגה שלי. צריך להצליח. מעולם לא אמרתי שהחלום להיות רה"מ מסנוור אותי. נעשה את המקסימום, נביא מספיק מנדטים - נשקול. לא נביא? נישאר מציאותיים".

בתוך כך, בליכוד הגיבו על דבריו של השר הנגבי על הקמת ממשלת אחדות עם כחול לבן ואמרו "הדברים נאמרו על דעתו. הליכוד וראש הממשלה רוצים להקים ממשלת ימין חזקה בהובלת ליכוד גדול ובהנהגת נתניהו, כפי שהעם בחר".

אביגדור ליברמן צחי הנגבי ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד