י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חיזוק מבית

הדוסית של ליברמן: "עד כאן לסחטנות"

למרות שבכל הסקרים, רוב הנשאלים הצביעו על ליברמן כאשם בבחירות החוזרות, בתו המגדירה עצמה כדתייה פרסמה פוסט תמיכה בו היא תוקפת את החרדים, את הליכוד ואת הפרשנים הפוליטיים: "הכישלון המהדהד של הליכוד גורר אותנו לבחירות נוספות אך גם אלה זולות בהרבה מהמיליארדים שהבטיח הליכוד לחרדים"

הדוסית של ליברמן: "עד כאן לסחטנות"
אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לא רק "היועצים החרדים" המקיפים את אביגדור ליברמן, ממשיכים לתמוך ולעמוד לצידו של האיש שהפך לשונא החרדים הגדול ביותר, ואף הצליח לעקוף את יאיר לפיד ברשימת האויבים, גם בתו הדתייה של ליברמן, מביעה תמיכה פומבית באביה בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה.

"דברים שסיפרתי אמש לילדיי: ילדים שלי, כבת להורים מופלאים וכאמא לילדים מופלאים לא פחות אני יודעת שחינוך פירושו קודם כל דוגמה אישית", כך פותחת מיכל ליברמן-גלון את הפוסט.

"אתמול זכינו כולנו לאחד השיעורים החינוכיים החשובים בחיינו. הבטנו לתוך המציאות הישראלית וראינו איך מתייצב אדם אחד ועוצר בגופו את הטירוף שמאיים להחריב את המדינה האחת והיחידה שלנו", לא פחות ולא יותר.

"האדם הזה, אביגדור ליברמן הוא אבא שלי וסבא שלכם, האדם הזה התייצב מול קו האש, הטינופת ואובדן העשתונות ועשה מעשה. אמר עד כאן לביזוי ערכי היהדות והפיכתם לקרדום לחפור בו. אמר עד כאן לסחטנות של קיצוני החרדים, אמר עד כאן להחרבת החלום הציוני, אמר עד כאן לפוליטיקאים ששכחו שהנאמנות היא לערכים ולא לאינטרסים אישיים מעוותים. מסכנים עיתונאי החצר שחלקם מתקראים בטעות "פרשנים פוליטיים", הם אינם מסוגלים להבין את המהלך. האמת היא שאין להם כלים לכך משום שאבא שלי הוא אכן לא פוליטיקאי. הוא מנהיג", מציינת הבת.

"אני כל כך גאה בך אבא על העמידה האיתנה, הממלכתיות, על השיח הענייני והסירוב הנחרץ להיגרר לשפה הבהמית של יריבך שלוחי הרסן וחסרי עמוד השדרה המוסרי".

"אני גאה בנבחרת שליחי הציבור של מפלגת ישראל ביתנו, אני מודה להמוני הנשים והאנשים ששולחים לנו הודעות תמיכה ונפעמת נוכח תחושת ההזדמנות ההיסטורית שמעבר לפינה, ממשלה לאומית וציונית, ממשלתם של אלה הנושאים תפילה לשלום המדינה, המתרגשים למראה דגל ישראל ונמתחים לדום בשירת התקווה".

"חבל לי לבזבז זמן על האנשים העלובים שזורים חול בעיני הציבור, משסים ומפלגים אבל פטור בלא כלום - אי אפשר. ובכן, אומר רק זאת: הכישלון המהדהד של הליכוד גורר אותנו לבחירות נוספות אך גם אלה זולות בהרבה מהמיליארדים שהבטיח הליכוד לחרדים".

"ולסיכום ילדים שלי, אחזור דווקא להקדמה, לדברי בנימין זאב הרצל בהקדמה לספרו 'מדינת היהודים' "היהודים הרוצים, תהיה להם מדינתם, והם יהיו ראויים לה". ונאמר אמן", כך הבת של יו"ר 'ישראל ביתנו'.

אביגדור ליברמן בחירות 2019 בחירות חוזרות ישראל ביתנו פייסבוק פוסט בפייסבוק מיכל ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד