י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ייערכו שינויים

הלכו לערכאות: נציגי הפלג יקבלו מינויים בעירייה

נציגים מטעם האופוזיציה בעיריית בני ברק יקבלו מינויים בכל ועדות העירייה, זאת לאחר שפנו לערכאות נגד ראש העיר והגישו עתירה בדרישה למנות נציגים מטעמם בוועדות השונות

הלכו לערכאות: נציגי הפלג יקבלו מינויים בעירייה
ר"ע בני ברק, אברהם רובינשטיין צילום: יהודה חיים, פלאש 90

במסגרת הליך משפטי הודיע ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין כי בישיבת המועצה בשבוע הבא, ימנה נציגים מטעם האופוזיציה בכל ועדות העירייה ובחברה הכלכלית מטעמה.

בבחירות לרשויות המקומיות בשלהי 2018, נבחר אברהם רובינשטיין לראשות עיריית בני ברק, עם רוב של כ-82% מקולות המצביעים. כחודש לאחר מכן, האופוזיציה בראשות אברהם קאהן, נציג סיעת 'עץ' של הפלג הירושלמי, הגישו לבית המשפט לעניינים מקומיים, עתירה בדרישה למנות נציגים מטעמם בוועדות השונות ובחברה הכלכלית.

לפני שלושה חודשים, במסגרת ההליך המשפטי, עיריית בני ברק והעומד בראשה אברהם רובינשטיין, הודיעו לבית משפט המחוזי בתל אביב, כי הגיעו להסכמה עם האופוזיציה לפיה ייערכו שינויים בהרכבי הוועדות והגופים העירוניים.

במסגרת ההסכמה, יינתן ייצוג לסיעות האופוזיציה, בוועדת הכספים, ועדת הרווחה, ועדת השילוט, ועדת השמות, ועדת פרדס כץ, ועדת רישוי עסקים, ועדת נכים, ועדת חינוך, ועדת מכרזים, ועדה לקידום מעמד הילד, ועדה למאבק בנגע הסמים, ועדת נגישות, ועדת משנה לתכנון ובנייה וכן בחברה הכלכלית.

בעקבות הסכמה זו, הדיון בבית המשפט התייתר והשופטת אסתר נחליאלי חיאט נתנה לדברים תוקף של פסק דין. "אני מברכת את הצדדים שהשכילו להגיע להסכמות כדי שניתן יהיה לנהל את העיר בני ברק באופן ראוי המתיישב עם הוראות הדין", כתבה.

כאמור, ההצבעה על המינויים תיערך בישיבת המועצה הקרובה, שצפוייה להיערך בשבוע הבא.

שמואל ליטוב, מנכ"ל העירייה הודיע כי בישיבה של מועצת העירייה שתיערך ביום רביעי בשעה 18:00, באולם הישיבות של מועצת העירייה, ידונו כאמור בהצעה לסדר של ראש האופוזיציה אברהם קאהן נציג סיעת 'עץ' על איוש ועדות וגופים עירוניים; הצעה לסדר של יעקב וידר, על פרסום קול קורא לקייטנות קיץ המסובסדות ע"י משרד המדע והטכנולוגיה; הצעה לסדר של יעקב וידר לחלוקה שוויונית של תקציבי תרבות.

כמו כן, בישיבה הבאה תעלה לסדר דרישתו של נציג האופוזיציה, יעקב וידר, שטוען כי העירייה לא לוקחת תקציבי ממשלה שהוצעו לעירייה כדי לסבסד את הקייטנות של הקיץ ובכך מאשים את ראש העיר שבגללו עלות הקייטנות גדולה יותר.

הפלג הירושלמי אברהם רובינשטיין עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד