י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא עוצר באדום

דאגה: האם 'אויב החרדים' בדרך לכנסת ה-22

רון קובי טוען בימים האחרונים כי הוא שוקל בחיוב לרוץ לכנסת עוד בבחירות הקרובות • את העידוד הוא שואב מסקר שמכתיר אותו רשמית כ'אויב החרדים' - אפילו יותר מליברמן • כל הפרטים

דאגה: האם 'אויב החרדים' בדרך לכנסת ה-22
רון קובי, ראש עיריית טבריה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בימים האחרונים עולה האפשרות שראש עיריית טבריה, רון קובי, שצבר לו מוניטין במלחמותיו נגד הציבור החרדי, ירוץ ב"מגרש של הגדולים" וינסה את מזלו בהתמודדות על מקום בכנסת עוד במהלך מערכת הבחירות הנוכחית.

הבוקר (שני) התראיין קובי, שנקרא בפי חלק מתושבי טבריה "אויב החרדים", בתכניתו של העיתונאי שרון גל ואמר כי הוא שוקל ברצינות הקמת מפלגה וריצה בבחירות הארציות.

"אני הימין החילוני האמיתי", אמר קובי לגל בתכניתו ב'גלי ישראל', והוסיף, "אפשר וצריך לקחת קולות מליברמן, גם מגנץ. הדבר נשקל. נתניהו צריך להמשיך להוביל וצריך לעזור לו״. 

אתמול שיתף קובי בדף הפייסבוק שלו סקר שיצר כוכב רשת בשם סמיון גרופמן (שאף ניסה להתמודד בבחירות האחרונות ונכשל י.א), שממנו עולה כי קובי הוא האיש המתאים לחולל "את המאבק בכפייה החרדית בטבריה ובארצי".

הסקר נערך בקרב למעלה מ-7,000 גולשים וקובי זכה לשיעורי תמיכה של 70% לעומת 30% בלבד לאביגדור ליברמן. 

יצוין כי עד לרגע זה, כחצי שנה לאחר שנבחר לראשות העיר, קובי לא מצליח להרכיב קואליציה בעיר הקודש, וזאת בשל משבר חילוקי דעות חריף סביב העברת התקציב.

 

רון קובי חרדים טבריה כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד