ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תחילת הסוף?

אנשי תקשורת ימניים: "צריך להיגמל מנתניהו"

תחילת הסוף? שני עיתונאים בכירים מהימין תוקפים הבוקר בחריפות את התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו • אברי גלעד: "השחתה מוחלטת של כל מה שגדלנו עליו" • שמעון ריקלין: "האם האיש גדול מהרעיון?"

אנשי תקשורת ימניים: "צריך להיגמל מנתניהו"
ריקלין, נתניהו וגלעד צילום: צלמי פלאש 90

אל הבוקר הזה ראש הממשלה בנימין נתניהו בוודאי לא התכונן. העיתונאי שאולי הכי מזוהה אתו בימין, שמעון ריקלין מערוץ 20, כתב הבוקר ציוץ ביקורתי ביותר כנגד נתניהו באשר לרפורמה הדרושה במערכת המשפטית.

בציוץ שפרסם ריקלין הבוקר (שני) הוא כותב: ‏״תראו חברים. האמת שאני מבואס. כי מצד אחד אני נלחם כמו אריה במערכת המשפט כי ברור לי גודל השינוי שהיא צריכה".

"‏ומצד שני", הוסיף ריקלין, "נתניהו הציע ליחימוביץ את המשפטים. לשמולי רווחה משולב, ‏גבאי אוצר, וכו. ורק הפרסום של עמית (סגל י.א) טירפד את הדיל. אז מה עושים במצב הזה? האם האיש גדול מהרעיון? מהצורך לשינוי?".

הציוץ של ריקלין כה עורר תמיהה אצל עוקביו הרבים, עד שהיו שכתבו בציניות שמא מישהו פרץ לחשבון הטוויטר של ריקלין - שבדרך כלל מזוהה עם העמדות של נתניהו ומרבה לתקוף את מבקריו של ראש הממשלה.

בתוך כך, דובר הליכוד הגיב לפרסומים הללו ומסר, "בשום שלב לא הוצע תיק המשפטים לשלי יחימוביץ׳".

מי שעוד הצטרף לביקורת כנגד ראש הממשלה, הוא העיתונאי הבכיר ואיש הטלוויזיה אברי גלעד. בפוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו תחת הכותרת "התמכרות" - הוא פירט את מה שהוביל לשינוי בעמדתו.

"כמו בכל התמכרות", כתב גלעד, "בהתחלה זה היה טוב. טוב מאד. תחושה שמצאנו מה טוב לנו והלוואי שזה ימשך לעולם. אחר כך זה התחיל לעלות ביוקר, אבל עדיין עשה טוב, אז שילמנו וסתמנו. אחר כך זה התחיל לעשות פחות טוב, המחירים התחילו להתברר, אבל כבר היינו מכורים".

גלעד הוסיף, "רבנו בגלל ההתמכרות עם אנשים, יצאו לנו מהפה מילים שלא הבנו מי שם אותן שם בכלל, אבל הפחד מלהפסיק היה חזק מהכל. אז המשכנו וקיווינו שנסתדר עם זה. אחר כך המחיר נהיה בלתי נסבל, השחתה מוחלטת של כל מה שגדלנו עליו, אבל אנחנו כבר עמוק בפנים, רק עוד מנה, רק עוד תקופה אחת ודי".

לדבריו, "ההתמכרות הזאת הורגת אותנו. צריך להיגמל. נודה על הטוב, נזכור את הרע, נתגעגע לעוד מנה אחת אולי אפילו כל החיים. התחליף יהיה דהוי, אבל לאט לאט נשתקם ונצמיח משהו חדש. יש חיים אחרי. צריך להיגמל מנתניהו".

שמעון ריקלין אברי גלעד בנימין נתניהו ביקורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד