י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הגרלת הגרין קארד - מאילו חברות אתם צריכים להיזהר

הגרלת הגרין קארד, היא מתנה מארצות הברית, שמאפשרת לכם להגשים את החלום האמריקאי. זוהי הגרלה המתבצעת מידי שנה, אשר 50,000 הזוכים בה, נהנים מגרין קארד מתנה

הגרלת הגרין קארד - מאילו חברות אתם צריכים להיזהר
גרין כארד צילום: יח"צ

הגרלת הגרין קארד, היא מתנה מארצות הברית, שמאפשרת לכם להגשים את החלום האמריקאי. זוהי הגרלה המתבצעת מידי שנה, אשר 50,000 הזוכים בה, נהנים מגרין קארד מתנה.

ארצות הברית החלה לערוך את ההגרלה הזו לפני למעלה מ- 25 שנים, במטרה להגדיל את המגוון האתני שלה במדינה. מסיבה זו, היא הכינה רשימה המונה מספר לא מבוטל של מדינות – שאזרחיה רשאים להשתתף בהגרלה – וביניהן ישראל. על האזרחים להיות בעלי בגרות או ניסיון עבודה של שנתיים, בריאות ותיק פלילי נקי. יש לציין כי זוגות נשואים, יכולים להגיש את עצמם להגרלה כל אחד בנפרד ועל ידי כך – להגדיל את סיכוייהם פי שניים.

בכדי להיות חלק מההגרלה, על המשתתפים למלא טפסים רבים ומסובכים בשפה האנגלית, שנתיים טרם ההרגלה עצמה. ישנם חודשיים בלבד להגיש את כל הטפסים הללו, כאשר כל טופס שאיננו ממולא נכון לא נבדק כלל, אלא נזרק לפח כמעט מיד.

כיום, קיימים אתרים רבים אשר מזייפים מראה של השגרירות האמריקאית. הם גורמים לאנשים להשקיע מכספם לחינם, באמונה כי הם לוקחים עוד צעד בכיוון הגרין קארד. יש לציין כי הגרלת הגרין קארד היא חינמית לחלוטין, לכן אין להאמין לשום אתר שדורש מכם כסף. למרות זאת, בכדי להביא להגשה אופטימלית – כיום ההמלצה הרווחת היא לפנות לסוכנויות גרין קארד.

ניצול הגרלת הגרין קארד 

 כתוצאה מהלחץ העצום על המשתתפים, הקושי להתמודד עם השפה או הזמן להתפנות ולמלא את כל התוכן הנדרש – כיום ישראלים רבים פונים לסוכנויות שונות, שכל המטרה שלהן היא לסייע ולהביא להשתתפות בהגרלת הגרין קארד: הסוכנויות הללו מעניקות ליווי צמוד ואדיב, מסייעות למלא את הטפסים עבור המשתתפים בצורה נכונה ולהגיש אותם בזמן. השירות הזה מעניק לישראלים רבים תקווה להצליח ולהגשים את החלום האמריקאי.

הבעיה היא שכיום, בים האינטרנטי הגדול, פשוט מאוד לטבוע בתרמית. כאשר חושבים על כך, מאוד פשוט להקים סוכנות גרין קארד מתחזה... אחרי הכול, הגרין קארד אינו מובטח.

סוכנויות גרין קארד מסייעות להגיש את הטפסים שלכם לשגרירות, כך שיתאימו ככל האפשר לדרישות האמריקאיות. למרות זאת, גם הטופס האיכותי ביותר – לא בהכרח יזכה בהגרלת הגרין קארד. ההגרלה היא רנדומלית לחלוטין, כאשר מיליונים של אנשים נרשמים אליה מידי שנה. כתוצאה מכך, סוכנויות רבות יכולות להעמיד פנים ולטעון כי ברשותן הכלים לסייע לכם, כאשר כל שהן יודעות הוא לקחת את הכסף שלכם.

סוכנויות גרין קארד מהימנות

 הגרלת הגרין קארד היא הזדמנות לאחוז בחלום האמריקאי בידיים. עם זאת, ארה"ב דאגה לתהליך הגשה מייגע, שרבים מהישראלים יתקשו לעמוד בו לבד.

כתוצאה מכך, מומלץ לפנות לחברות מהימנות, בעלות אישורים וניסיון של שנים. חברת i-immigrate  דואגת לספק את השירות של מיטב יועצי ההגירה ובין היתר, של רום מיאקין - מנהל פורום תפוז כיום ויועץ הגירה מובחר. הגירה לארה"ב היא חברה ישראלית שכל המטרה שלה – היא לסייע ולהגיש את המסמכים שלכם ללא דופי, בזכות ליווי צמוד של מומחי החברה.

 ישראלים רבים, כמו ליאנה נסטרוב, נהנו משירותי החברה הוותיקה וממליצים עליה בחום. 

ככל שהמסמכים שלכם יהיו אידיאליים יותר לעין האמריקאית – כך עולים הסיכויים כי יעברו את שלב הסינון – אל עבר ההגרלה הנכספת. זהו צעד אחד קרוב יותר אל עבר החלום – אל עבר הגרין קארד.

 רוצים לדעת איך להשיג גרין קארד בדרך נכונה? נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-394-3894

גרין כארד ארה"ב הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד