י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פיגוע הדקירה בשישי

צפו ולא עצרו: המשטרה עצרה חמישה ערבים

חמישה ערבים נעצרו לאחר שתועדו במצלמות האבטחה כי במהלך הפיגוע ביום שישי האחרון נמנעו מלהגיש עזרה, כשאחד מהם אף נראה כשהוא מצלם את המחבל במקום לסייע • צפו בתיעוד 

צפו ולא עצרו: המשטרה עצרה חמישה ערבים
המחבל רודף אחרי בחור הישיבה צילום: דוברות המשטרה

שלושה ימים לאחר פיגוע הדקירה שהסתיים בפציעתו הקשה מאוד של גבריאל, נעצרו חמישה ערבים, שתועדו במצלמות האבטחה שראו את המחבל דוקר את גבריאל לביא (47), אך לא עשו דבר כדי לעצור את המשך הפיגוע בו נדקר ישראל מאיר נחומברג (16). למרות זאת, בית משפט השלום בירושלים החליט לשחררם.

על פי הדיווח של יערה שפירא ב'כאן 11', המשטרה חושדת שאחד מחמשת החשודים עצר וצילם את הפיגוע, אך נמנע מלהגיש. איתור החשודים, התבסס על מצלמות האבטחה המשטרתיות "מבט 2000", שתיעדו את הפיגוע וכן את האנשים מסביב.

כזכור, בפיגוע שהתרחש ביום שישי האחרון, נפצע קשה גבריאל לביא (בן אינס) ומאז מצבו השתפר ובבית החולים שערי צדק מצבו מוגדר בינוני, ואתמול (ראשון) בבוקר החל לנשום באופן עצמאי.

ישראל מאיר נחומברג (בן חוה) נפצע באורח בינוני ומצבו גם כן הולך ומשתפר בבית החולים הדסה עין כרם, וזה מוגדר קל. מעיר חרדי נוסף הותקף על ידי המחבל, אולם בחסדי שמים הוא נמלט ולא נפצע. המחבל עצמו, נורה למוות על ידי השוטרים.

פיגוע דקירה שער שכם משטרת ירושלים מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד