י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיעוד מפתיע

הבכיר נראה בחיים לאחר "ההוצאה להורג"

בשבוע שעבר דווח בתקשורת הדרום קוריאנית וברחבי העולם כי קים יונג צ'ול, האיש שהיה אחראי על המגעים עם וושינגטון במפסגה בויאטנם הוצא להורג • היום, בוידאו ששודר בערוץ הממלכתי של המדינה הצפונית בחצי האי הקוראיני, הוא תועד בקירבתו של הרודן

הבכיר נראה בחיים לאחר "ההוצאה להורג"
הרודן קים ג'ונג-און ובכירי ההנהגה צילום: מתוך שידורי ערוץ KRT של צפון קוריאה

תמונה זו, שצולמה מתוך וידאו ששודר היום (שני) על ידי הערוץ KRT של המדינה המבודדת צפון קוריאה ובה נראה הבכיר הצפון קוריאני, קים יונג צ'ול, כשהוא בשורה אחת יחד עם מנהיג צפון קוריאה, הרודן קים ג'ונג און, קים, בתמונה הוא נראה יושב שני מימין, יחד עם פקידים בכירים אחרים במהלך הופעה מוזיקלית לנשותיהם של קציני צבא צפון קוריאנים.

הפקיד הבכיר של צפון קוריאה, שהיה אחראי על השיחות באנוי עם הנשיא טראמפ ועליו דווח שהוצא להורג בגלל כשלון הפסגת הגרעין, הוצג בתקשורת הממלכתית אולי במכוון, כדי להזים את השמועות על הוצאתו להורג. כך דיווחה היום סוכנות הידיעות AP.

הדיווח האחרון מגיע לאחר הדיווח בסוף השבוע האחרון בתקשורת בדרום קוריאה, שצפון קוריאה הוציאה להורג את השליח המיוחד שלה לארצות הברית באשמת ריגול, כיוון שמנהיגה, קים ג'ונג-און, תכנן טיהור גורף של אלו שהיו במשא ומתן הגרעיני במדינה, לאחר הכישלון של פגישת הפסגה השנייה עם הנשיא טראמפ. כך דיווח עיתון דרום קוריאני פופולרי.

בדיווח שהיום הוכחש נאמר, שקים יונק-צ'ול, השליח, הוצא להורג על ידי כיתת יורים בחודש מרץ האחרון בשדה התעופה של מירים, בפרבר של פיונגיאנג, בירת צפון קוריאה, את הדיווח הנ"ל פרסם העיתון 'צ'וסון אילבו', היומון הגדול ביותר בדרום קוריאה. האשמה כביכול נגד השליח היתה, כי "הוא גרם לאימפריאליסטים האמריקאים לנצח, וכך פגע במנהיג העליון", כך נכתב בעיתון.

ארבעה פקידים נוספים ממשרד החוץ של קוריאה הצפונית הוצאו להורג גם הם, דיווח היומון הדרום קוריאני, אך מבלי לספק שום רמז למי המקור שלו או איך הוא השיג את המידע.

פקידים רשמיים בדרום קוריאה לא יכלו לאשר את הדיווח הנ"ל, גם צפון קוריאה לא דיווחה על ביצוע או טיהור של בכירים בחודשים האחרונים. אך הפרסום שהגיע מעיתון מוכר מאד ואמין, הוכחש היום בשידור חי.

צפון קוריאה היא המדינה המבודדת ביותר, וסוכנויות מודיעין חיצוניות לא הצליחו לפעמים להבין או לפרש נכון מה מתרחש במעגלים הפנימיים של מנהיג המדינה, קים ג'ונג-און.

קים ג'ונג-און צפון קוריאה תחיית המתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד