י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ראש העיר קיים

הסוף לפקקים ביציאה מב"ב? נתיב שלישי נפתח

האם עיר התורה והחסידות נחלצת מהפקקים ביציאה מהעיר ברחוב הרב כהנמן מול מפעל 'קוקה קולה'? בימים אלו הסתיימו העבודות ונפתח במקום נתיב שלישי שיקל על העומסים • בעירייה אומרים: "שאף אחד לא ישלה את עצמו שבכך ייפתרו כל הבעיות אולם אין ספק כי מדובר בצעד משמעותי"

הסוף לפקקים ביציאה מב"ב? נתיב שלישי נפתח
הנתיב השלישי ביציאה מבני ברק צילום: באדיבות המצלם

בשורה של ממש לפתרון מצוקת התחבורה והפקקים העצומים בבני ברק, בכניסה וביציאה מהעיר בסמוך למפעל 'קוקה קולה'.

לאחר פעילות מאומצת בחודשים האחרונים, נפתח בסוף השבוע האחרון נתיב תחבורה שלישי ברחוב הרב כהנמן בבני ברק, זאת, על מנת לאפשר זרימה של תנועה ביציאה מהעיר. הכביש נפתח לתנועה באופן רוחבי על פני שלושה מסלולים מקבילים, מה שאמור לתת מענה לבעיית העומס הרב שהייתה ברחוב באופן תדיר ובעיקר בערבי שבתות וחגים.

בכך מקיים אברהם רובינשטיין, ראש העיר את הבטחתו במערכת הבחירות לציבור תושבי העיר, לעשות הכל על מנת לפתור את בעיות התעבורה הקשות של העיר בני ברק הנחשבת לאחת הערים הצפופות בישראל.

כידוע רחוב הרב כהנמן הינו אחד מהרחובות העמוסים ביותר בעיר המשמש כנתיב יציאה וכניסה מהעיר לכיוון כביש 4 ובשנים האחרונות הפך לצוואר בקבוק עמוס במיוחד מה שגרם לפקקים בכניסה וביציאה מהעיר. בעירייה עשו הכל הזיזו תחנות אוטובוס פתחו את רחוב אברהם בן דוד אך עדיין נותרו הפקקים והעומסים בשעות שיא. 

לדבר חנוך זיידמן, מנהל אגף תשתיות ופיתוח, תשתיות עומס הרכבים והאוטובוסים ברחוב זה גדול במיוחד ועל כן עלה הצורך לאפשר נתיב נסיעה נוסף וכן לעשות שינויים במערכת הרמזורים בכדי לאפשר תנועה רציפה.

בעיריית בני ברק מסבירים כי פתיחת הנתיב היתה בעבודה מאומצת אל מול גורמים רבים בשל מכשולים רבים שהיה צורך לפנותם.

"שאף אחד לא ישלה את עצמו שבכך ייפתרו כל הבעיות אולם אין ספק כי מדובר בצעד משמעותי שנועדו להקל על תושבי העיר ולמנוע את עומסי התנועה בכניסה וביציאה לבני ברק" אומרים בעירייה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בנושא הדגל של ראש העירייה, שפועל ללא לאות בכדי לתת מענה ופתרון למצוקת התחבורה הקיימת בעיר במשך שנים רבות ושהפכה לבלתי נסבלת עבור בעלי הרכבים והולכי הרגל.

ראש העיר אברהם רובינשטיין, לקח לו למשימה לטפל במצוקת התחבורה ותוכניות רבות שנועדו לפתור את הנושא עליהם שוקדים עשרות צוותים מקצועיים אמורות לצאת אל הפועל כבר בזמן הקרוב.

פקקים אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד