י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפרד ומשול

'הליכוד' קיבלה הצעת החרדים? ליברמן זועם

דיווח עיתונאי מחזק את עמדתו של איווט ליברמן שרוכב עליו בדרך לבחירות המחודשות | האם נתניהו קיבל את דרישת החרדים - לחוקק חוק שיתיר הפרדה באירועים ובמוסדות על רקע דתי

'הליכוד' קיבלה הצעת החרדים? ליברמן זועם
נתניהו חולף על פני ח"כים חרדים במליאה צילום: פלאש 90

שוב החרדים עולים לכותרות בבחירות הללו: דיווח לפיו 'הליכוד' קיבל את הצעת 'יהדות התורה' לבטל את ההוראה האוסרת כיום אירועים ולימודים בהפרדה משום הפרה לחוק האפליה גורם להסתה פרועה נגד החרדים.

על פי הדיווח של עקיבא וויס ב'כאן 11', בליכוד הסכימו לקבל את דרישת הסיעות החרדיות שהיתה גם ברשימת הדרישות של 'האיחוד הלאומי', לפיו יחוקק חוק שיתיר לקיים אירועים ולימודים בהפרדה על רקע דתי והדבר לא יחשב כהפרה של חוק האפליה.

בליכוד מיהרו להכחיש את הדיווח ושיגרו הודעה כי "לא היה שום סיכום עם המפלגות החרדיות על ביטול ההפרדה בין גברים לנשים באירועים ציבוריים".

גם יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שמנהל את הקמפיין שלו בהכפשה נגד הציבור החרדי, מיהר להגיב וכתב בטוויטר, "היום קיבלנו הוכחה נוספת לכך שהליכוד, בניצוחו של רה"מ נתניהו, נכנעה לכל דרישות החרדים במו"מ הקואליציוני. ביטול איסור ההפרדה בין נשים לגברים זהו צעד נוסף בדרך להפיכת מדינת ישראל למדינת הלכה. "ישראל ביתנו" לא תתן לכך יד ונלחם בכל הכוח כדי למנוע זאת", כך ליברמן.

גם ח"כ עודד פורר 'ישראל ביתנו' הגיב ואמר, "כעת ברור שבליכוד עסקו בבנייה של מדינת הלכה ולא בבניית ממשלה. בהמשך לדין תורה של סמוטריץ', נחשפה גם מדיניות ההפרדה שתוכננה. לא לחינם טרחו להסתיר מאיתנו את דרישות החרדים לאורך כל הדרך,על אף שביקשנו לקבל אותן טרם חתימה על הסכם. מה השלב הבא? אולי בקרוב יוציאו מכרז לרכישת אבנים לסקילה".

יאיר לפיד מקברניטי 'כחול לבן' לא פספס גם הפעם ואמר, "העובדה שביבי נכנע לדרישת יהדות התורה להכניס לחוק הפרדה בין גברים לנשים במקומות ציבוריים, היא לא פחות מטירוף הדעת. האיש ש-20 שנה מדבר נגד איראן, מייבא אותה לכאן".

 

הליכוד יהדות התורה אביגדור ליברמן הפרדה גברים נשים הפרדה מגדרית הפרדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד