כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הגר"י גלינסקי לאדמו"רי ויז'ניץ: "היום שיכלתי נכד"

הגר"י גלינסקי שמע על הבשורה הקשה של מות נכדו בטביעה, ויצא לנחם את האדמו"רים לבית ויז'ניץ • לפני שעזב אמר: "אתם אבלים, אבל גם לי יש את הצרה הפרטית שלי"

המגיד מישרים הגר"י גלינסקי. צילום: משה גולדשטיין
המגיד מישרים הגר"י גלינסקי. צילום: משה גולדשטיין

משפחת גלינסקי המורחבת, ובראשה הסבא ה'מגיד מישרים' הגאון רבי יעקב גלינסקי, ספגה היום מכה אנושה: הנכד והבן, הבחור אברהם צבי ז"ל, תלמיד ישיבת 'קול תורה', בנו של הרב אלימלך גלינסקי, מצא את מותו בנחל פרת, באזור וואדי קלט.

הסבא, הגר"י גלינסקי, עודכן על הבשורה הקשה בשעות הערב של יום שני. למרות אבלו הכבד, יצא בערב לנחם את האדמו"רים לבית ויז'ניץ בקרית ויז'ניץ בבני-ברק.

לאחר שניחם את האבלים ועמד לצאת, פנה אל האדמו"רים ולנוכחים ואמר בכאב: "אתם יושבים 'שבעה' ואבלים, אבל גם לי יש את הצרה הפרטית שלי. היום שיכלתי נכד" - וסיפר את אשר אירע.

עוד בנושא:
טרגדיה בוואדי קלט • אברהם גלינסקי בן 18, תלמיד ישיבת 'קול תורה' – טבע למוות

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים', כי כל הנוכחים הוזילו דמעה עמו.

לאחר ניחום האבלים יצא הסבא הגר"י גלינסקי ונסע באמבולנס של 'איחוד הצלה' לירושלים, כדי להשתתף בהלווית נכדו, כשאליו מתלווים שני חובשים. זאת מאחר ובריאותו נחלשה בתקופה האחרונה.

בתוך כך, מחר (ג'), בתוך האבל, יחתן הגר"י גלינסקי את נכדו, בן לבנו הרב בצלאל גלינסקי, מראשי ישיבת 'באר יצחק' בטלז-סטון. השמחה תתקיים באולמי 'פראהנד' ברמת בית שמש ב'.
יעקב גלינסקי טרגדיה אברהם צבי גלינסקי ויז'ניץ טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד