י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היית יכול להשפיע"

צפו: כך עקץ ח"כ מקלב את ידידו של ליברמן

בדיון שנערך במליאת הכנסת, עקץ ח"כ אורי מקלב את משה ליאון- מקורבו של אויב החרדים אביגדור ליברמן: "אדוני ראש העירייה, נראה לי שהיית יכול להשפיע, ומי שצריך להתנצל זה בן אדם קרוב אליך" | צפו בנאום

צפו: כך עקץ ח"כ מקלב את ידידו של ליברמן
ליאון וליברמן צילום: מרק ישראל סלם פלאש 90

בטקס מיוחד שקיימו אתמול במשכן הכנסת לציון יום ירושלים ה-52, עקץ ח"כ אורי מקלב את ראש עיריית ירושלים שידוע כחברו של אביגדור ליברמן, אשר בתקופה האחרונה מסית ללא הרף בבוטות נגד הציבור החרדי ובעקבות התעקשותו, הכנסת ה-21 פוזרה וישראל בדרך לבחירות נוספות.

בדבריו, אמר מקלב כי "אני מצר על כך, ורבים מאיתנו מצירים. אולי כולם מצירים – שהיום ביום ירושלים, ציינו את יום ירושלים בכנסת בצורה מאוד מאוד מצומצמת, בשונה משנים עברו, שבהן יום ירושלים היה יום שוועדות הכנסת – הכנסת הייתה פעילה, והייתה אפשרות לראש העירייה להציג גם את ההישגים שלה וגם מצד שני את הצרכים של ירושלים, כפי שעשה את זה ראש העירייה לשעבר, וגם קיבל ביקורת לפעמים – זה היה חלק מבניית ירושלים, וקיבלו את זה בשמחה. זה היה חלק, משנה לשנה".

עוד אמר מקלב, ששימש בעבר חבר מועצה בעירייה, "השנה אנחנו לא עשינו את זה. לא יכולנו". "אנחנו אולי פגענו עכשיו בעניין הזה, מכיוון שזה נתן מנוף לצרכיה של ירושלים, גם כהכנה לדיונים האלה וגם לאחר הדיונים האלה", פנה מקלב לאולם מליאת הכנסת ולראש העיר משה ליאון השתתף בישיבה המיוחדת.

מקלב הוסיף ועקץ את משה ליאון כשאמר לו בדיון, "אדוני ראש העירייה, נראה לי שהיית יכול להשפיע, ומי שצריך להתנצל זה בן אדם קרוב אליך, בעיניי ככה בכל אופן. יכול להיות שאם היית אומר את הסיבה הזאת, יכול להיות שהשיקולים היו אחרים, אבל נעבור לגופם של דברים".

אורי מקלב משה ליאון משכן הכנסת עוקץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד