י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הכאוס במפלגת השמאל

דיווח: אהוד ברק יתמודד לראשות העבודה

המפלגה שהצליחה לקושש בקושי ששה מנדטים בבחירות שהתקיימו, מלקקת את הפצעים ונערכת לבחירות לראשות 'העבודה' | בין המתמודדים: היו"ר לשעבר - אהוד ברק וסגן הרמטכ"ל לשעבר

דיווח: אהוד ברק יתמודד לראשות העבודה
אהוד ברק צילום: פלאש 90

דיווח: ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת 'העבודה' לשעבר צפוי לעשות קאמבק למערכת הפוליטית ולהתמודד בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה שטרם ברור האם הם יקיימו פריימריז פתוחים או יבחרו את היו״ר הזמני על ידי וועדות המפלגה.

על פי הדיווח בגל״צ, ראש הממשלה לשעבר שפרש מהמערכת הפוליטית אך לעולם לא התנתק ממנה ותקף במהלך השנים האחרונות בבוטות את התנהלות נתניהו, קיבל החלטה להתמודד לתפקיד יושב ראש מפלגת העבודה.

ברק צפוי להתמודד מול עמיר פרץ וסתיו שפיר, שהודיעו על התמודדותם, בנוסף לסגן הרמטכ״ל לשעבר יאיר גולן, האלוף לשעבר טל רוסו ואיציק שמולי, ששוקלים אף הם להתמודד לתפקיד, לצד אבי גבאי שטרם הודיע האם יתמודד בשנית לתפקיד.

בתוך כך, הנהלת מפלגת העבודה הודיעה היום כי היא תפתח את ההתמודדות לראשות המפלגה לפריימריז פתוחים, כך שכל חברי העבודה יהיו זכאים להצביע ולבחור מי יעמוד בראש המפלגה. הבחירות יתקיימו בתחילת חודש יולי וההצעה תוצג ביום רביעי הבא בכינוס ועידת המפלגה.

טרם ברור האם יתקיימו פריימריז חוזרים כדי להצביע על הרכב הרשימה או לחלופין ישמרו על מצב הרשימה הנוכחית.

מפלגת העבודה אהוד ברק בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד